14 kwietnia 2012

Mapka GOscrap

Witam weekendowo! Dawno nie robiłam nic tak dla przyjemności w ramach jakiegoś wyzwania jako uczestnik a nie DT w związku z czym czas to zmienić. Postanowiłam zmierzyć się z GOscrapową mapką. Wczoraj powstała jedna, w męskim klimacie ale dzisiaj wykonam jeszcze jedną, bardziej dziewczęcą.

A tak prezentuje się moja kartka (kwiatuchy zrobiłam sama) 

A tu mapka

I to tyle na dzisiaj z mojej twórczości

Zanim się pożegnam chciałam Wam przekazać wspaniałą nowinę. Od środy Kreatywne Pole ma sponsora nagród!

Oprócz tego chciałam Was jeszcze zachęcić do wspólnej zabawy w poniższych wyzwaniach i zaprosić na nowe wyzwanie w Kreatywnym Polu, które pojawi się już w poniedziałek. 


 Przypominam również iż dalej trwają zapisy na warsztaty które odbędą się na II Dolnośląskich Letnich Warsztatach Craftowych we Wrocławiu.  

Na moje warsztaty zostały jeszcze dwa wolne miejsca!

No i to tyle.
Pozdrawiam serdecznie 
Wikucha

5 komentarzy:

clos pisze...

nooo a jednak! i super :)

krystynas pisze...

Wspaniała kartka, a kwiaty przepiękne.

Mnie ostatnio też dopadł chroniczny brak czasu na przyjemności. Pozdrawiam

IWA pisze...

Prosta, a piekna i elegancka!

ziutka pisze...

eeeee no nie gadaj sama kwiatka zrobiłaś?! eno super!!!!! Całość prezentuje się super ale kwiatek dla mnie bomba :)
Pozdrawiam

Aga Michniewicz pisze...

Dzieki dziewczyny :*

Ziutko tak sama :P Eksperymentowałam ostatnio z dziurkaczem i nożyczkami :)Mam jeszcze kilka innych pomysłów które wcielę na dniach w życie. Musze tylko poczekać aż choróbsko się ode mnie odczepi.

Krystyno tu nawet nie czasu brak a chęci i weny....z lekka się wypaliłam :/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...