16 listopada 2012

Lucky....

....to imię mojego czworonożnego, kudłatego najlepszego przyjaciela rasy Chow-Chow. Luckyego niestety nie ma już ze mną. Niestety 6 lat temu przegrał walkę z chorobą. Mimo iż upłynęło już tyle czasu dalej bardzo za nim tęsknię. Bardzo go kochałam, był lekiem na wszystkie moje bolączki, pojawił się w moim życiu jako 6-cio tygodniowy szczeniak i towarzyszył mi wiernie prawie przez 10 lat. Był wspaniałym, radosnym psiakiem z charakterkiem ;)

Niestety niewiele mam jego wywołanych zdjęć ale za to mam klisze :) Więc na bank powstanie jeszcze kilka LO z Luckym w roli głównej :)


Zdjęcie z tego LO robiłam mu na balkonie, było to jedno z jego ulubionych miejsc w domu, całymi dniami mógł na nim przesiadywać i obserwować co się dzieje na podwórku.

A LO powstało do mapki z wyzwania scrapuj.pl Mapka #5 - edycja Ayeedy i tam go właśnie zgłaszam. A tak wygląda mapka:



Tak się w ogóle zastanawiam. Czy można jakoś zdjęcia z kliszy wywołać/zgrać tak żeby można je było mieć w komputerze w formie cyfrowej?

Pozdrawiam
Wikucha

5 komentarzy:

Katrina pisze...

Świetne LO! :)
Wiki, kliszę można zeskanować i mieć w formacie cyfrowym (niektóre laboratoria fotograficzne mają taką usługę). ;)

Anek73 pisze...

Hej :) Jest taka przystawka do skanowania, poczytaj sobie:
http://www.dfv.pl/forum/viewtopic.php?id=223
http://www.emito.net/spolecznosc/grupy/hobby/fotografia_200618/forum/skaner_z_przystawka_do_skanowania_negatywow_1025482
http://fujiklub.pl/viewtopic.php?t=1111
https://groups.google.com/forum/?fromgroups=#!topic/pl.rec.foto.cyfrowa/z1r9JXpn25k

Aida Domisiewicz pisze...

Fantastyczne LO, ale bardzo też poruszyła mnie historia głównego bohatera. Szkoda bardzo:( świetny psiak! A scrap jest naprawdę fantastyczny, wszystkie detale i szczegóły współgrają - brawo Wiki!
Dziękuję za udział w mapkowej zabawie na scrapuj.pl:*

Aga Michniewicz pisze...

Dzieki dziewczyny za miłe słowa :*

Kasiu, Aniu dziękuje za objaśnienia odnośnie klisz :) Kupować przystawki raczej nie będę ale na bank poszukam fotografa co by mi je zeskanował....

Daga pisze...

Wiki sadze ze ze skanowaniem nie bedzie problemu bo teraz wiele fotografow ma taka usluge. A psiak fantastyczny widze ze chow-chowy w standardzie lubia przesiadywac na balkonach jak na psy strozujace przystalo. Nasza chowka ma 3 lata :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...