21 stycznia 2013

Na Dzień Babci i Dzień Dziadka

Witam po długiej nieobecności!

Dzisiaj chciałam Wam pokazać dwie karteczki które przygotowałam z okazji dzisiejszego Dnia Babci i jutrzejszego Dnia Dziadka.

Kartki w nietypowym kształcie bo jedna to koszula a druga to kartka doniczka :) Obie te formy bardzo przypadły mi do gustu. Jest to moja druga kartka koszula jaką wykonałam i trzecia kartka doniczka :D

W ogóle to można powiedzieć że te kartki to taka odrobina wiosny zimną :) Sami zobaczcie :D

 

Jeśli chcecie wiedzieć jakich produktów użyłam do wykonania tych kartek, zapraszam TUTAJ

A na deser jeszcze kilka moich digi stempleków. Może ktoś zechce skorzystać :)


 


 


 








I to wszytsko na dzisiaj :)
Pozdrawiam
Wikucha

4 komentarze:

Ti-Tinka pisze...

te kartki są cudowne ;)

pozdrawiam

Zuza G pisze...

Super karteczki Wikucha! Najbardziej podoba mi się tak z koszulą i guzikami :)

Aga pisze...

piekne i oryginalne karteczki

Aga Michniewicz pisze...

Dziękuję bardzo dziewczyny :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...