9 lipca 2023

Mediowy blejtram

Eloo Robaczki 😁Dzisiaj przychodze do Was z blejtramem! Kurcze nie uwierzycie ale ostatni raz blejtram robiłam w 2018 roku !!!Tak, tak, tak dawno temu. Normalnie SZOK! O tutaj go możecie zobaczyć.

Na dysku masa zdjęć, w szafie pełno przydasi no to zaprosiłam kuzynkę i razem przy winku i babeczkach pomediowałyśmy 😁 Blejtram wyszedł mi nawet zacnie po takiej przerwie. Gorzej niestety ma się mój talent do robienia zdjęć, dalej jestem w tym noga 😂 Mam nadzieję, że mi wybaczycie. 

A te prześliczne materiałowe kwiatki to ręczna robota mojej przezdolnej kuzynki 😁Normalnie zakochałam się w nich przeogromnie!




Pracę przy okazji zgłaszam na wyzwania:

1. do ScrapAndMe na Wyzwanie #106 - Praca dowolna


 2. do Crafty Moly na wyzwanie CO NAM W DUSZY GRA...wyzwanie #135


 3. do Scrapkowo.pl na Wyzwanie #91 Paleta Barw


 Pozdrawiam ciepło 

Aga

3 komentarze:

OdRęki - Iza Różalska pisze...

Cudowne kolory, piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu scrapkowo.pl DT Iza OdRęki

Nesme moja pracownia pisze...

Woow ależ tu się dzieje! Cudo! Dziękuję bardzo za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Scrapkowo.pl

Ines pisze...

Super! Dziękuję za udział w wyzwaniu "Crafty Moly".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...