20 września 2023

Clean&Simple Monster

 No heeeey!

Jestem szybciej niż myślałam ;)

Dzisiaj pokażę Wam kartkę wykonaną w stylu z jakim mam największy problem. Czyli najprościej jak się da! Serio prace w stylu clean&simple sprawiają mi najwięcej problemu co jest dziwne bo przecież w nich używa się jak najmniej materiału.

Jest to kartka którą zrobiłam na 12 urodziny mojego syna Tymoteusza :) Urodziny były w lutym ale kartka dopiero teraz doczekała się publikacji.

Ma On bzika na punkcie LEGO, kosmosu, gier na Nintendo Switch, dinozaurów, broni, Pokemonów, geodezji, kaktusów i sukulentów.

W tym roku postawiłam na kartkę z motywem kosmiczno-potwornym :D




Był też oczywiście tort. Smak kawowo-czekoladowy tak jak zażyczył sobie sam solenizant :)


Kartkę przy okazji zgłaszam do ScrapAndMe Wyzwanie #108- "Z napisem"


 

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...