24 września 2012

Pokaż mi....

....swoje kieszenie :D To temat kolejnego wyzwania recyklingowego w Pomorskie Craftuje jakie właśnie dzisiaj ruszyło. Tym razem w swoich pracach należy wykorzysta to co znajdziecie w swoich kieszeniach :)

A ja w ramach gościnnego występu przygotowałam notes. Z racji tego iż w kieszeniach spodni czy kurtek raczej nic nie nosze, przetrzepałam porządnie kieszenie swojej torebki i znalazłam w niej: wykałaczkę, spinacz, agrafkę, długopis z kórego wykorzystałam sprężynkę oraz starą gazetę z której wycięłam literki do stworzenia napisu NOTES oraz fragmenty z tekstem, które pogięłam, podkolorowałam tuszami i wykorzystałam jako papier ozdobny zamiast typowego scrapowego:D


Pozdrawiam
Wikucha

1 komentarz:

Égotiste pisze...

cudowny! idealnie nadawałby się na kolejny z moich pamiętników ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...