4 września 2012

Wspomnienie lata

Witam!

Dzisiaj chciałam Was serdecznie zaprosić na najnowsze wyzwanie jakie ruszyło na blogu sklep-ewa.pl. Tematem wyzwania #5 jest wspomnienie lata które powoli już mija. 

Wytyczne są dość proste. Interpretacja tematu i forma pracy oraz technika dowolna. Można zrobić letnią kartkę lub kartkę z pozdrowieniami z wakacji, scrap ze zdjęciem z wakacji, ATC morskie/letnie, ramkę z cytatem odnośnie wakacji/lata czy ze zdjęciem z wakacji lub na zdjęcie, album ze zdjęciami z wakacji, tzw. podróżnik (notes który towarzysz Wam podczas wakacji albo taki w którym będą umieszczone pamiątki z podróży) Co wam tylko do głowy przyjdzie. 

W ramach inspiracji DT postanowiłam wykonać LO ze zdjęciem mojej  córki, na którym została uwieczniona jak zbiera muszelki. 

 
LO zrobiłam podczas niedzielnego spotkania Kwiatu Dolnośląskiego. Jak zawsze było fantastycznie :) Na relacje ze spotkania zapraszam TUTAJ!

Na koniec przypomina że na Kwiecie Dolnośląskim trwa wyzwanie  Ibiska


Pozdrawiam
Wikucha

6 komentarzy:

krystynas pisze...

Niesamowicie mi się podoba i jest lekko bałaganiarski,oj ... kiedy ja tak będę potrafiła.
A tytuł - co to za alfabet??

Aga Michniewicz pisze...

Krysta tez potrafisz na bank :) Tylko się odważ i spróbuj :)Ja tam dalej jestem pod wrażeniem twojego pierwszego scrapa!

Co do alfabetu to jest to nasza ulubiona firma ;) ILS :D To jeszcze resztki jakie mi zostały z warsztatów LO-sowych z Ibiskiem....ale w piątek sobie dokopię nowe :D

krystynas pisze...

Dziękuję za odpowiedź - czyli szykują się u mnie zakupy :)
Odważę się na pewno, tylko nie wiem kiedy - muszę w końcu wywołać zdjęcia to może pójdzie z górki.


Aga Michniewicz pisze...

Ja swoje fotki drukuje w drukarni. Zawsze jak je wywoływałam to nigdy z rozmiaru nie byłam zadowolona i z jakości...

Drukując w drukarni pewnie przepłacam ale przynajmniej mam zdjęcia dokłądnie takich rozmiarów jak potrzebuję.

W drukarni płace 40gr. za jedną kartkę czarno-białych zdjęć i 2,5zł. za kolorowe. Na jednej kartce mieści mi się 6 zdjęć. A drukuje na wizytowym (na gładkiej stronie)

Katrina pisze...

Ten scrap jest po prostu rewelacyjny! Kocham w nim WSZYSTKO! :D

krystynas pisze...

Ja jeszcze z drukarni nie korzystałam, zawsze w zakładzie fotograficznym, ale fakt rozmiar zdjęcia 10x15 czasem nijak da się wykorzystać.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...