30 sierpnia 2012

Kartka + zakładka do książki

Witajcie!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać komplecik, kóry wykonałam na urodziny pewnej wielbicielki różowego. Komplet jutro do niej zostanie wysłany i mam nadzieję że się spodoba. W jego skład wchodzi kartka z życzeniami w środku oraz zakładka do książki, o którą osóbka ta prosiła mnie już dość dawno temu.


Po listę materiałów jakich użyłam do wykonania kartki zapraszam TU

Na koniec chciałam Was serdecznie zaprosić na zakupy do naszego odświeżonego sklepu


Jeszcze troszke pracy przed nami, co nieco trzeba poprawić i dopieścić ale jest fajowo :D Do tego niebawem pojawia się wspaniałe nowości! I miła informacja dla wszytskich którzy lubią promocje

 Pierwszy zakup premiowany jest 5% rabatem. (Rabat jest naliczany tylko dla osób rejestrujących konto w sklepie - nie jest naliczany przy zakupach jednorazowych.)

Pozdrawiam
Wikucha

11 komentarzy:

Paseczkowa pisze...

Super zestaw :)

ewinka pisze...

Piękny różowy komplecik, lubię te narożne zakładki :-)

Aga pisze...

piekny komplecik

Marta pisze...

Jakie ładne kolory:) niesamowite, jak ten niebieski pasuje do różu :))

Magda Wisiorek pisze...

Róż i już! Wikucha, bardzo dopracowany komplet, cięcia niemal chirurgiczne - jestem pełna podziwu dla Twojej precyzji, chylę czoła :)

krystynas pisze...

Wspaniały komplet, bardzo podoba mi się to jak powieliłaś na odwrocie zakładki motyw z kartki.
Pozdrawiam

Aga Michniewicz pisze...

Marta dziękuję :) Ale wiesz że tam nie ma w ogóle niebieskiego ;)

Aga Michniewicz pisze...

E no ja nie wiem :) Ja tam widzę kilka krzywizn ;P Ale dziękuje bardzo za miłe słowa :)

Aga Michniewicz pisze...

Paseczkowa, Ewinka, Aga, Krystynas bardzo Wam dziękuję za miłe słowa :)

Katrina pisze...

Delikatny, uroczy, romantyczny komplecik. :)

ziutka pisze...

wszystko sliczne ale zakladka jest powalająca :)
SUPER!!!
Pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...