25 sierpnia 2012

62 lata Janka

Dawno nie pojawiał się u mnie żaden zestaw urodzinowy, w ogóle rzadko co ostatnio publikuję! Na szczęście dzisiaj ten stan rzeczy uległ zmianie. Chciałam Wam pokazać moją pierwszą kartkę koszulę (w jej wykonaniu pomógł mi kurs Anulki. Wiem karta nie taka sama ale na pulowerek też przyjdzie czas). A do kompletu tort śmietankowy z dżemem wiśniowym i okruszkami czekolady (sprawdzona i uwielbiana kombinacja smakowa zamawiającej osoby)

Kartka dla solenizanta

i torcik :)



A jutro czeka mnie fantastyczny dzień :D

Pozdrawiam
Wikucha

4 komentarze:

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

O, wersji z mankietem jeszcze nie widziałam. Świetna :)

krystynas pisze...

Koszula skrojona genialnie :) i świetnie wykorzystałaś ten pasiasty papier.
Uwielbiam połączenie wiśni z czekoladą ... wygląda pysznie

Daga pisze...

mhyymmmm ale slodko, zarowno koszula jak i torcik. Mniam. Dziekuje za przesyleczke dzis doszla i jakbys wiedziala czego mi trzeba :)

Aga Michniewicz pisze...

Dziewczyny dziękuję :*

Daga bardzo się ciesze że przesyłka się spodobała :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...