6 sierpnia 2012

Ślubna elegancja

Witam!
Dzisja w imieniu Romantyczki chciałam Was zaprosić na czwarte już wyzwanie jakie ruszyło na blogu sklepu ewa.pl. Tym razem bawimy się kolorami i tworzymy prace do takiej oto palety barw:


Ja postanowiłam wykonać kartkę ślubną, która powędrowała już w minioną sobotę do pary młodej. Wykorzystałam trzy kolory z palety: róż, fiolet i krem a efekt końcowy prezentuje się tak:


Kartkę swoją zgłaszam przy okazji na wyzwanie #8 - Ślubna elegancja które pojawiło się na blogu Rapakivi i potrwa do 25 sierpnia.

Pozdrawiam
Wikucha

P.S.
Pamiętajcie że w wyzwaniu na blogu ewa.pl oprócz wyróżnienia i gościnnego projektowania zwycięzca otrzymuje bon na zakupy w sklepie ;) Wiec warto wspólnie się  nami pobawić.

8 komentarzy:

Joanna pisze...

Przepiękny komplecik:)
Pozdrawiam.

Dorota pisze...

Śliczna, elegancka kartka.

ewinka pisze...

Piękne : wykonanie, kolorystyka i pomysł :)))

krystynas pisze...

Efekt końcowy naprawdę piękny, kwiatki na kartce to cudne dopełnienie całości - niesamowicie mi się one podobają.

Rom-a pisze...

Urocza i bardzo elegancka! Pozdrawiam:)

Scrap.madehand pisze...

Piękna kartka! Bardzo elegancka. Mimo tego, że jest na niej dużo różu to nie jest przesłodzona, super :)
Zapraszam również do zgłoszenia pracy na konkurs- bo praca spełnia wymagania http://scrap.madehand.pl/konkurs-ii/

Pozdrawiam!

Karmeleiro pisze...

Prześliczne, delikatne i romantyczne kartki! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Rapakivi.

Katrina pisze...

Piękna, elegancka, dopracowana karteczka.
Dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...