29 sierpnia 2012

Pasiaste LO

Witam!
Dzisja w imieniu Ibiska chciałam Was zaprosić na najnowsze wyzwanie Scrap #8,  jakie ruszyło w Kwiecie Dolnośląskim. Należy wykonać LO w którym pojawią się paski. Po więcej szczegułów zapraszam na kwiatowego bloga

A tak prezentuje się mój LO-sik który wyczarowałam na to wyzwanie w ramach inspiracji DT


Jestem strasznie zadowolona z tego LO :) A wykonany został do mapki zaproponowanej przez  scrapuj.pl, której autorką jest Mira. 

A mapka prezentuje się tak:


P.S. LO powstał podczas wspólnego niedzielnego scrapowania, które tym razem odbyło się u mnie. A scrapowałam z Ayeedą, jej synem Mateuszem i K.a.s.i.ą. Krulik tym razem robiła  za fotografa. Spotkanie zaczęłyśmy od skonsumowania ciasta, wypicia kawki i ploteczek. Potem było scrapowanie i w między czasie delektowanie się jabłkowym cydrem (mam nadzieje że dobrze to opisałam) który Krulik przywiozła prosto z Francji a na koniec zajadałyśmy się przepyszną sałatką przygotowaną przez Ayeede i pomidorami prosto z jej działki :D

I kilka fotek autorstwa Krulika, która udokumentowała naszą ciężką pracę :D


Mieszkanko mam małe ale chyba źle nie było :) Ja tam bawiłam się rewelacyjnie :D

K.a.s.i.u. czekolady już nie ma ;) Moje dzieciaki cała pochłonęły :D Jak widać nie ma znaczenia czy gorzka czy słodka, byle czekolada była :D

Pozdrawiam
Wikucha

4 komentarze:

Aida Domisiewicz pisze...

You rock Wiki:) Genialna praca!

Aga Michniewicz pisze...

No przestań Ayeeda bo się zarumienię :D Ale dziękuję bardzo za uznanie :*

Efka craft pisze...

Świetny scrap!!! Super dobrałaś dodatki - nic tylko podziwiać :) pozdrawiam

Katrina pisze...

Rewelacyjny scrap! Owocne było to Wasze spotkanie! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...