14 sierpnia 2012

Ślubny zestaw

Witajcie!
Od końca maja aż do końca lipca miałam okazję pracować nad bardzo ważnym projektem. Dostałam zlecenie na wykonanie kilku ślubnych drobiazgów.

40szt. Zaproszeń na Ślub
15szt. Zawiadomień o Ślubie 
30szt. Winietek na stoły
1szt. Księgi Gości
2szt. Podziękowań dla Rodziców

Projekt miał być elegancki i skromny (jedynie z podziękowaniami troszkę sobie zaszalałam), w kolorach brązu i kremu, blasku całemu projektowi dodały samoprzylepne kryształki. Efekt końcowy prezentuje się tak:

Zaproszenia na Ślub

 

Zawiadomienia o Ślubie (niestety zabrakło wtedy w sklepie brązowego papieru więc zawiadomienia są kolory kawy z mlekiem)


 

Winietki na stół (niestety zdjęcia winietek, księgi i podziękowań musiałam robić już w domu ponieważ pogoda na dworze wtedy nie dopisała)


 

Księga Gości

 

Podziękowania dla Rodziców


tu w pudełku:

 

a tutaj bez

 
 

 Cały zestaw zgłaszam na wyzwanie #8 - ślubne klimaty do BerisArt


A o materiałach użytych do wykonania tego zestawu poczytacie TUTAJ.

Pozdrawiam Was ciepło
Wikucha

P.S. Na jakaś czas zbrzydły mi kokardki. Jak myślicie dlaczego ;)

18 komentarzy:

Kasia pisze...

CUDNY zestaw !!!

Muszelia pisze...

OOO napracowałaś się, kobieto! Bardzo elegancko wyszło :D

karola pisze...

Mhm. Super:) Bardzo elegancko. Podziękowania pięknie kwiatowe.

ewinka pisze...

Bardzo elegancki zestaw :)))

ibisek pisze...

Aga, cudnie ci wszystko wyszło!!!

Aga pisze...

piekny i elegancki komplecik.

Pani Motylkowa pisze...

jejku...ale piękne rzeczy zrobiłaś :) gratuluję i zazdroszczę talentu do scrapowania :)

pozdrawiam cieplutko :)

Cudaczek pisze...

Rewela! Nareszcie mogę sobie podpatrzeć:) Zestawienie kolorów jest fantastyczne a podziękowania powalają! Ogrom pracy!

Berberis pisze...

piękny zestaw!!! Bardzo elegancki i klasyczny - SUPER!!
***
Dziękuję za udział w wyzwaniu BerisArt :))

Gosia pisze...

Wygląda rewelacyjnie :).. Wszystko super do siebie dopasowane i nawet jeśli skromne to dla mnie i tak są świetne :).. Szczególnie podobają mi się wstążki.. sama je robiłaś :D? Zdradź mi jak :D.

Aga Michniewicz pisze...

Gosiu wszystkie 86szt. robiłam sama. Wymęczyły mnie strasznie, zwłaszcza te maleństwa na winietkach ale opracowałam sobie taki system że szło mi to szybko i sprawnie....

Może w przyszłym tygodniu wstawię szybki kursik na te wstążeczki bo do tego trzeba fotek....samo opisanie nie wystarczy....

Aga Michniewicz pisze...

Dziewczyny bardzo Wam dziękuję za przemiłe słowa :) Cieszę się że moja ciężka praca komuś się podobała :)

Dorota pisze...

Mega produkcja! :) Pięknie :)

krystynas pisze...

Pełen szacunek za ogrom włożonej pracy i serca, ale efekt końcowy niesamowity.
Podziwiam Twoją cierpliwość do kokardek, zdecydowanie warto było - piękny element dekoracyjny, ja bym chyba wymiękła.
Całość wygląda wyjątkowo, elegancko i bardzo szykownie.

Hrabinka Anna pisze...

brazowo-biale cudownosci
(Ps kazda zawiazana kokardka jest wykleta przeze mnie, a tu ich tyle)

ROMA pisze...

Bardzo elegancka forma, podziękowanie prześliczne!

Aga Michniewicz pisze...

Krysta bardzo ci dziękuję :*

Aga Michniewicz pisze...

Hrabina Anna przeze mnie też :) Chyba jeszcze sporo czasu minie zanim znowu tyle ich wykonam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...