12 sierpnia 2013

Babeczki :)


Hey kochani! Jakiś taki przestój z publikacją na blogu miałam no ale wcale się w tym czasie nie obijałam ;) Powstało sporo nowych kartek, kilka innych przedmiotów i dwa dzieła wykonane własnoręcznie przez moje dzieci :) Niestety mam mega lenia do robienia zdjęć ale powoli będę Wam tu wszystko pokazywać, bo trochę się tego nazbierało.....

Dzisiaj pokaże Wam trzy karteczki z babeczkami. Ale nie takie słodkie, pastelowe i w ogóle....no ale sami zobaczcie :D







Karteczki powstały w ramach inspiracji dla blog sklep-ewa.pl. Jeżeli jesteście ciekawi jakich dokładnie materiałów użyłam to koniecznie zajrzyjcie na blog po wykaz produktów :)

Do zobaczenia już w środę.

10 komentarzy:

Ilona Zbieg pisze...

super

frogus_80 pisze...

Rewelacyjne są!! A problem pt: "mam mega lenia do robienia zdjęć" jest moim stałym problemem ;)

Selennea pisze...

Kiedy one właśnie na swój sposób są urocze i słodkie :D

clos pisze...

śliczności :)

handmadebykasiula pisze...

CUDOWNE! uwielbiam je...

Kasia Bogatko pisze...

Aga świetne karteczki :)

dekobzdety pisze...

Zakochałam się w tych kartkach... Oj, narzeczony będzie zazdrosny... :D

mosia pisze...

rewelacyjne są!

Ola pisze...

Jeny prześwietne są! Strasznie mi się podobają:)

katslittlepassion pisze...

Przesłodkie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...