14 sierpnia 2013

Poszerzam horyzonty

Hey Wszystkim! Po prawie 3 latach scrapowania doszłam do wniosku że to dla mnie za mało więc postanowiłam poszerzyć swoje zainteresowania i......

.....zaczęłam bawić się decoupage! Zabawa nawet mi się podoba :) W sklep-ewa.pl obkupiłam się w  potrzebne mi do tej zabawy akcesoria i jak tylko przyszły to wzięłam się do pracy.

Są to moje totalne początki w tej dziedzinie więc zanim pokażę Wam swoje pierwsze dzieło poproszę Was o łagodną jego ocenę :P

Na pierwszy ogień poszła szkatułka która leżała u mnie w szafie już wieki. Wyszło mi to co wyszło. Ogólnie mimo braku porządnych pędzli (koniecznie muszę sobie takowe zakupić) jestem zadowolona z efektu końcowego a co najważniejsze szkatułka podoba się obdarowanej osóbce - mojej córce :) 




Jeszcze nie bardzo wiem jak fotografować takie rzeczy ale pewnie z czasem się tego nauczę :) W ogóle może być jak na pierwszy raz?

Przy okazji może nadmienię że z racji tego iż szkatułka miała być dla mojej córki to ona wybierała motyw jaki ma się na niej znaleźć. Dla mnie był to po prostu trening ;)

Do następnego


5 komentarzy:

Kreatywna Pracownia Love Handmade pisze...

Jak się lubi scrapbooking to i się decoupage polubi :)Ze mną tak było z tym, że w odwrotnej kolejności :) A szkatułka fajna i najważniejsze, że jesteś zadowolona z efektu końcowego :) Zabawne, że ja na swój 1 decoupagowy twór wybrałam podobny motyw i miałam problem z cieniowaniem kwiatków :) Pozdrawiam :)

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Ślicznie..mnie też się podoba decu..ale jeszcze nie próbowałam swoich sił w tej dziedzinie.Pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejne dziela.:)

daria pisze...

Super, ja jednak polecam sklep drewniana dolina lub drewlandia :) . Pozdrawiam

Gosia pisze...

Szkatułka jest baardzo :).. Ja też rozszerzałam najpierw właśnie na decoupage potem filcowanie, biżuteria, ale nic mnie tak nie kręci jak właśnie scrapbooking :D

dekobzdety pisze...

Nigdy nie powiedziałabym, że to Twój pierwszy raz... Szkatułka jest cudowna!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...