2 października 2013

Dziecięce mediowanie :)

Tak, tak dzieła które dzisiaj Wam pokażę w 95% zostały wykonane przez moje dzieci. Mój wkład to tylko suszenie warstw nagrzewnicą, pomaganie podczas psikania mgiełkami (dzieciom ciężko się naciska atomizery), maźnięcia gessem i pomalowanie brzegów blejtramów na czarno. Cała reszta, łącznie z doborem kolorystycznym i umieszczeniem elementów na blejtramach to inwencja twórcza moich kochanych TuliStworków.

Maja (lat 4)





i Tymoteusz (lat 2,5)





Jak widać mediować każdy może :) Oczywiście po zabawie miałam masę sprzątania ale dzieci były zachwycone bo w końcu mamusia nie krzyczała w panice "Nie tyle kleju!" no i mogły się pobrudzić a to jak wiadomo każde dziecko lubi najbardziej :D

Do zobaczyska niebawem
 

10 komentarzy:

adziamar pisze...

genialne. Dzieci mają talent po rodzicielce. Pozdrawiam

dekoMagJa pisze...

Zdolne dzieciaczki.
I pomyśleć, źe ja jeszcze nie próbowałam mediów :-(
A tak mi się podobają takie twory. pozdrawiam serdecznie

asica.p pisze...

cudne :)

PaNaKo pisze...

Przezdolne dzieciaki:)

Magda Wisiorek pisze...

WOW, czy jak kto woli ŁAŁ!

Aga Michniewicz pisze...

W imieniu swoich dzieci dziękuję za komplementy :*

Ewa Kierzek pisze...

O jaaaa!! Ale czad!! Wyobrażam sobie, że zabawa musiała być MEGA!!

Małgorzata Maciejko pisze...

Rewelacja! A dzieciaczki to wszystko układały na żel medium czy na zwyczajny magik? Pomyślałam sobie, że mogłabym w szkole z moimi dzieciakami. Pomysł genialny (tylko koszty trzeba skroić maksymalnie)

Aga Michniewicz pisze...

Wszystko było klejone na tel medium :)

Aga Michniewicz pisze...

Gel medium :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...