4 lutego 2014

Mediowy Tag ze mną

Hey, ho!

Dzisiaj w imieniu Teo, chciałam Was zaprosić na Wyzwanie #22 - Kolorystyczna zabawa grubymi nićmi szyta, które wczoraj ruszyło na blogu sklepu-ewa.pl. Po wytyczne i  cudowne inspiracje od reszty DT zapraszam Was na blog.

Moja inspiracja do tego wyzwania prezentuje się tak (jak widać robienie tagów jak i mediowych prac pochłania mnie bez reszty)









Oprócz materiałów 13arts wymienionych TUTAJ na tagu znalazły się też tekturki z wycinanki:
panienka z borderu - postacie, proporczyk, ramka photo, gwiazdki z kolekcji LET IT SNOW


 Pozdrawiam

4 komentarze:

Kasia pisze...

Piękna praca. Życzę powodzenia w wyzwaniu :)

Aga Michniewicz pisze...

Dziękuję bardzo za miłe słowa :)

Za życzenie powodzenia tez ale ja nie biorę udziału w wyzwaniu z racji tego iż należę do DT sklep-ewa.pl ;)Moja praca jest inspiracją dla przyszłych uczestników tego wyzwania :)

Ewa Kierzek pisze...

Ale śliczności :) Pozdrawiam!

Ola (Ikemo) pisze...

Świetna praca, te warstwy - och jak one zachwycają oko! Aż mnie palce świerzbią żeby coś takiego zrobić :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...