13 lutego 2014

Moje największe szczęście

Hey!

Dziś chciałam Wam pokazać LO. Z racji jutrzejszych walentynek postanowiłam że tym razem oscrapuję zdjęcie na którym jest mój mąż i nasze dzieci. A praca powstała w ramach mojej pierwszej indywidualnej inspiracji dla Piątku Trzynastego.

Miało nie być mediowo, jednak nie umiałam się powstrzymać :P 









Na LO oprócz papierów P13 oraz mediów 13arts nie zabrakło tekturek z Wycinanki. Tym razem postawiłam na: aparat z zestawu mix, malutkie serduszka, napis LOVE wycięty z photo ramki, strzałkę z serduszkiem, ramkę i border z kolekcji DZIKA RÓŻA.


Pozdrawiam



4 komentarze:

Agnieszka(AgaP) pisze...

Świetna praca! Podoba mi się jej warstwowość i mnogość tekstur! Ty się, kochana, przed tym mediowaniem nie powstrzymuj, bo wychodzi Ci rewelacyjnie ;-D

Kasia Bogatko pisze...

Świetna praca! Ale tu się dzieje :)

Aga Michniewicz pisze...

Dziękuję dziewczyny :*

Klaudia/Kszp pisze...

rewelacja!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...