4 marca 2014

Kartka z życzeniami i DT Call

Hey Wam!

Dzisiaj mam dla Was dwie informacje. Pierwsza to taka że, wczoraj na blogu sklep-ewa.pl ruszyło najnowsze #23 wyzwanie - kwiatki, darcia, przeszycia. Serdecznie Was zapraszam do wspólnej zabawy. Tym razem robimy kartki :) Są też dodatkowe wytyczne więc koniecznie zajrzyjcie na blog sklepowy żeby się z nimi zapoznać a przy okazji obejrzeć cudowne inspiracje od DT. 

A ja w ramach inspiracji przygotowałam taką karteczkę (coś mnie ostatnio chyba za bardzo na róż z szarym wzięło ;P ) 









Do jej zrobienia "odgrzebałam" swoją starą mapkę, o tę (....KLIK....). Stempelek jest mojego autorstwa (też już dawno po niego nie sięgałam), pobrać możecie go tutaj (...KLIK....). Na kartce znalazła się tez prześliczna tekturkowa ramka z wycinanki z kolekcji  DZIKA RÓŻA

Natomiast druga informacja jest taka że sklep-ewa.pl rozpoczął nabór do zespołu projektantów :)


No więc jeśli jesteś osobą kreatywną, obowiązkową i masz ochotę na pracę w miłym towarzystwie, koniecznie wyślij do nas zgłoszenie. Kto wie, może czekamy właśnie na Ciebie!

To tyle na dzisiaj ;)
Pozdrawiam i do zobaczenia niebawem
 
 

6 komentarzy:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Prześliczna kartka, świetne warstwy, kompozycja i kwiatuszki :)

vena7 pisze...

Cudna praca..

el pisze...

piękna praca

Paseczkowa pisze...

cudne zestawienie kolorystyczne :)

Klaudia/Kszp pisze...

Szary i różowy, to piękne połączenie, na co dowodem jest Twoja kartka :)) Śliczna!

Arleta pisze...

ach jaka świetna tyle na niej warstw bardzo ładna kompozycja kwiatowa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...