20 marca 2014

Polish KIT Project

Hey Wam!

Dziś nie będzie prac ;) Dziś chciałam Wam donieść o świetnym, twórczym projekcie w którym mam przyjemność wziąć udział :) A mam na myśli Polsish KIT Projekt. Co to za akcja, o czym to jest, i co ma na celu? Pozwólcie że wyjaśnię Wam to z pomocą opisu PKP zamieszczonego na FP. 

* * * * * *

"Polish KIT Project to akcja, która ma na celu pokazanie, że kreatywność nadal w nas drzemie i nie ma granic, a powtarzany powszechnie frazes - "nasze prace są podobne, bo pracujemy na tych samych materiałach" nie jest prawdziwy!

Praca z kitem Polish KIT Project ma dać nam przede wszystkim przyjemność, satysfakcję i radość tworzenia. Pokażemy, że jest różnica między inspiracją a kopią!

Każda z nas jest inna, każda ma swój własny styl i umiejętności, a to czego jej brakuje rekompensuje zapałem i chęciami.

Nie stój w miejscu.
Rozruszaj swoja kreatywność.
Przyłącz się !"


* * * * * *

Pierwszy KIT PKP jest KITem testowym i trafił w ręce kilkunastu twórczych dziewczyn, w tym i do mnie co mnie ogromnie cieszy :) Oczywiście już zaczęłam go testować, ale na efekty musicie jeszcze troszkę poczekać ;) Na razie pokaże Wam zdjęcie tajemniczej niebieskiej paczuszki :)



Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...