1 kwietnia 2014

Polish KIT Project - podsumowanie

Witam wieczornie :D

Dziś chciałam podsumować zabawę z pierwszym KITem Polish KIT Project.

Bardzo się ucieszyłam że zostałam wybrana do przetestowania pierwszego zestawu i, że nie zawsze kupowanie "kota w worku" to przerąbana sprawa :P Z podekscytowaniem czekałam na KIT

Po otwarciu niebieskiej paczuchy w środku zobaczyłam taką oto cudną zawartość:


Nie będę kłamać że na początku spanikowałam bo "na co dzień" scrapuję w zupełnie innym stylu i nie od razu zabrałam się za przerobienie tych materiałów. Lecz potraktowałam to jak wyzwanie i tym sposobem stworzyłam 6 prac:

3 kartki




LO na białej bazie z mediowym tłem


mediowego TAGa


i mały blejtram z mediowym tłem


i z całego KITu zostało mi tylko tyle (chyba uda mi się z tego jeszcze jakąś kartkę zrobić :P ):


Z niecierpliwością czekam na nowy KIT, na szczęście udało mi się załapać na kolejny (ilość zestawów jest limitowana.) który zapowiada się baaardzo ciekawie


Pozdrawiam

2 komentarze:

Aida Domisiewicz pisze...

Wikucha! Dałas czadu z tym kitem - świetne prace!!!!

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Ta druga mnie urzekła :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...