7 kwietnia 2014

Z różami

Witam!

Dziś chciałam Was zaprosić na #24 wyzwanie, które ruszyło na blogu sklep-ewa.pl. Tym razem należy zmierzyć się z mapką kartkową, którą przygotowała Krystynas.

Moja kartka w ramach inspiracji od DT prezentuje się tak:






a mapka do której robimy kartki wygląda tak:


Nie wiem czemu ale mam ostatnio jakąś manię robienia czarnych kleksów na kartkach. Bez nich prace wydaja mi się takie puste i niedokończone. Na szczęście jeszcze nie wszystkim kartkom tak się "obrywa" :D
 
Pozdrawiam i do następnego

5 komentarzy:

mosia pisze...

śliczna karteczka!
i jak fajnie wyglądają te "dalmatyńczykowe" ciapki :-)

Ala M. pisze...

śliczna i lekka kartka a chlapania dodają pracy uroku :)

Madlenia pisze...

Bardzo mi się podoba! Wspaniały efekt uzyskałaś zestawiając tak cudne kolorki z czarnymi kleksami :), no i mapka super!

Unknown pisze...

Your card is absolutely stunning!
Love it!

Dorota ma kota pisze...

przeurocza

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...