19 lutego 2018

Urodzinowy tort LEGO

Hey Wam!

Dziś będzie odrobina prywaty, a czemu? Bo dziś mój syn kończy 7 lat! Z tej okazji upiekłam mu tort w kształcie klocka LEGO, który idealnie wpasował się w tematykę jego hobby oraz miejsce gdzie zorganizowałam mu przyjęcie urodzinowe w minioną sobotę.



A przyjęcie postanowiłam zorganizować mu w jakimś fajnym miejscu. Chciałam żeby to miejsce było wyjątkowe. Zapragnęłam zejść z utartych ścieżek przyjęć urodzinowych organizowanych w KinderPlanetach. I mi się udało!

Uwaga pojadę teraz z reklamą ale warto reklamować takie miejsca! Jeśli marzycie o tym aby zorganizować urodziny dziecku w jakimś wyjątkowym, kreatywnym i niebanalnym miejscu to z całego serca polecam Wam Bicks 4 Kidz! Po prostu genialne miejsce! Panie animatorki dzielnie podołały zadaniu i zabawiły 17-stkę dzieci. Najfajniejsze jest to że jedyne co musiałam zorganizować to tort,  oraz kupić w B4K zaproszenia i rozdać kolegom i koleżankom syna w przedszkolu. Całą resztą zajęły się Panie z B4K. Nie musiałam sie o nic martwić. Były to dobrze zainwestowane pieniądze, dzieciaki były zachwycone, solenizant mega uradowany.

Jeśli będziecie chcieli znać jakieś szczegóły etc. to śmiało piszcie maila :) Odpowiem na każde pytanie


Ponieważ przyjęcie odbyło się w sobotę, na dwa dni przed urodzinami syna, to na dziś upiekłam mu jeszcze jeden tort. Oczywiście już nie taki okazały, bardziej symboliczny ale równie smaczny.


Niedługo postaram się pokazać Wam moje kolejne zaległe,scrapowe prace :)
pozdrawiam
Aga

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...