17 maja 2018

Album Komunijny w prezencie

Witam baaardzo późną porą :)

Troszkę mnie nie było ale to, dlatego że byłam zalatana i zapracowania. W miniona niedzielę moja córka Maja miała Pierwsza Komunię Świętą. Z tej okazji powstało kilka "dzieł" - kartki, album, tort....

Dziś pokaże Wam album. Wykonałam go dla ks. Piotra, który przygotowywał nasze dzieci do Komunii Świętej. O jego zrobienie poprosiła mnie koleżanka, której syn szedł razem z moją Mają do komunii. Zamysł był taki sam jak z albumem dla wychowawczyni, który wykonałam 2 lata temu. Czyli laurka z kilkoma słowami od siebie. Różnica jest tylko taka, że dzieci do laurek dołączyły swoje zdjęcia.

Ostrzegam, że troszkę zdjęć jest. Album wyszedł dość gruby, bo i dzieci sporo do Komunii szło. Ale pokarze Wam tylko kilka przykładowych stron, w tym mojej córki. Jedyne niezamazane dziecko na zdjęciu to moja Maja.














Przy okazji zgłaszam album na dwa wyzwania:

do ScrapAndMe na  #44 wyzwanie "Kwiaty"


oraz do scrapkowo.pl na #29wyzwanie "Sakramenty"


Do zobaczenia już niebawem  ;)
Aga

6 komentarzy:

Olenkaja pisze...

Piękna praca! Dziekuję za udział w majowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl :)

sosnowygaik pisze...

Śliczny album :) Dziękuję za udział w majowym wyzwaniu scrapkowo.pl

malwinkowo-scrap pisze...

CUUUDOWNY:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Majowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

DecoArtMagda pisze...

cudowna pamiątka, dziękuję za zabawę w wyzwaniu scrapkowo.pl

Anika pisze...

Piekna praca :) Dziękuję za udział w majowym wyzwaniu scrapkowo.pl

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...