20 maja 2018

Pierwsza Komunia Święta Mai

Hey, hey!

Znowu pojawiam się wieczorkiem, ale ze mnie bardziej nocny marek niż ranny ptaszek. Dziś chciałam Wam pokazać kolejne Komunijne projekty. Tym razem będzie to tort oraz pamiątka. I jedno i drugie było pieczone/klejone dla mojej córki.  Tort to wiadomo na przyjęcie komunijne a pamiątkę dostała od nas, (czyli mnie, taty i brata) na pamiątkę.

Tort to bita śmietana z mascarpone i truskawki. Kwiatki w torcie są żywe. Dzień wcześniej je odpowiednio przygotowałam.




i kartka/pamiątka





 którą zgłaszam na dwa wyzwania: do egoCratf na #18 wyzwanie "Moodboard" (inspiracją były kwiaty, kolorystyka i sam "klimat" moodboardu)


oraz  do I like challenges na #34 wyzwanie "Uroczystości rodzinne" 


A na "deser" zdjęcie Bazyla :D Naszego 7-miesięcznego już kudłacza. Autorem fotki jest moja kuzynka. Jak widać, drzemie w niej ogromny fotograficzny talent.


pozdrawiam i do zobaczenia już niebawem ;)
Aga

10 komentarzy:

icards24 pisze...

Cudowne prezenty! Uwielbiam ciasta z mascarpone, zazdroszczę Wam go;) A kartka piękna :)
Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

HunnyPotMade pisze...

Bardzo ładna kartka, uwielbiam przeszycia! :) Daj nam znać, co z moodboardu Cię zainspirowało do tej śwetnej pracy! :) Dziękuję za udział w wyzwaniu EgoCraft

Aga Michniewicz pisze...

No tak, skleroza :P Już dopisuję :)

Maede pisze...

Na początku myślałam, że tort też jest papierowy! Mniam! Karteczka też przepyszna!! Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft :-)

Magdalena’s Attic pisze...

Śliczna, oryginalna kartka! Dziękuję serdecznie za udział w zabawie egoCraft:)

Szaneta pisze...

Cudowny zestaw!!! Aż poleciała ślinka, a kartka naprwdę śliczna:) Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft

jot.be.gie pisze...

Dziekuję za zabawę z egocraft!

Hania pisze...

Karteczka słodka jak deser, śliczna. Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges DT

Dorota ma kota pisze...

Pięknie wypracowana, tyle szczegółów i te przeszycia dodające charakteru..

Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
DT "I like challenges"

Magdalena Rędzikowska pisze...

Piękna pamiątka i wspaniały tort :) Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...