21 czerwca 2011

Sweet Cupcakes :D

Jeszcze gorący....Lodówkowiec ze słodką babeczką :) Zrobiłam go dla trzech pewnych Sikoreczek :)
 Niestety nie udało mi się tego uchwycić na zdjęciu (aparat dobiega końca swoich dni) ale babeczka jest pokryta błyszczącym lakierem do tego sam lukier jest lekko pokryty mieniącym się brokatem a środek kwiatuszka to maciupkie cyrkonie.


no a że mowa w tytule o babeczkch to podaję przepis na 

Czekoladowo-śmietankowe cupcakes

3 jajka
1 szkl. cukru
1 szkl. kwaśnej śmietany 18%
2 szkl. mąki
2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia
1 tabliczka mlecznej czekolady (roztopionej nad parą wodną)
1 łyżeczka masła
1 aromatsmietankowy

Całe jajka utrzeć z cukrem i masłem, dodać czekoladę, zmiksować, wlać śmietanę, wsypać mąkę i wymieszać a następnie dodać proszek do pieczenia i aromat śmietankowy. Masę wylać do wcześniej przygotowanych foremek na muffinki i piec przez ok. 30min. w tem. 180 0C bez termoobiegu. Jeśli dobrze pamietam to z tej porcji ciasta wychodzi ok. 20 babeczek

krem śmietankowy:
250 g. masła
250 g. serka mascarpone
cukier puder (ja daje do smaku)

masło ucieramy z cukrem po czym stopniowo dodajemy serek i szybko ucieramy. Gotowym kremem smarujemy babeczki lub jak mamy rękaw cukierniczy z tylką to wyciskamy. Można dodatkowo udekorować jakąś posypką, kwiatuszkami i co nam tylko przyjdzie do głowy i voila

5 komentarzy:

ecila pisze...

nie no Ty mnie maltretujesz.. ja tu siedzę hen daleko od Ciebie.. i normalnie mój komputer zaraz utonie.. kochana.. Ty masz jakąś kawiarnie-cukiernie? Marnujesz się jak nic!
A magnesior się błyszczy :)

eMKa pisze...

Świetny ten lodówkowiec! :)
A i wypróbowany przepis się przyda... ;)
Zapraszam do siebie na candy :)

Aga Michniewicz pisze...

ecil nie, nie mam ale marzy mi się coś takiego :)Taka mała kawiarenka gdzie można usiąść wypić kawkę, zjeść pyszne ciastko, poczytać książę, zrelaksować się :)

Magdzik przepis sprawdzany przeze mnie od wielu lat :) No i polecam wypróbować wersję podstawową(czyli bez czekolady) bo jest równie smaczna :)

eMKa pisze...

Kolczyków takowych nie ma, bywały bransoletki, ale żaden problem zrobić ;)
A przepis na pewno wypróbuję i ja! :D

Chimera pisze...

Super jest ten lodówkowiec:)
Przepis na pewno wykorzystam, oczywiście tylko i wyłącznie pod czujnym okiem osoby doświadczonej, bo ja niestety jestem matołem jeśli chodzi o pieczenie, gotowanie itp.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...