18 lipca 2012

little TIGER......

......to tytuł scrapa który powstał przedwczorajszej nocy. Po warsztatach z Ibiskiem zachorowałam na ten rodzaj twórczości. Pisząc krócej, połknęłam bakcyla. Wiecie ze jest to w sumie mój 9 LO jaki w życiu zrobiłam?

Tym razem na "tapetę" wzięłam zdjęcie z moim synkiem w towarzystwie tatusia. Tymoś ma na nim równo dwa miesiące :).  A scrap prezentuje się tak:


LO zrobiłam do mapki #217 z Creative Scrapper,  na bazie GOscrapowego papieru amber sky. O reszcie użytych produktów przeczytacie TUTAJ.

a tak wygląd mapka:


 I to tyle na dzisiaj. W ogóle pobiłam chyba rekord. Przez ciągłe problemy z internetem i kompem, post pisałam prawie 4 godziny!

Pozdrawiam
Wikucha

7 komentarzy:

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Śliczny, zdjęcie przesłodkie i cudownie dobrane kolory :)

Katrina pisze...

Rewelacyjny scrap! I świetnie dobrane tło. ;D

ibisek pisze...

Boski scrap!!! Dobrze ci idzie, oby tak dalej moja droga :)

clos pisze...

świetnie Ci wyszedł!

Dorota pisze...

Ulala! fantastyczny scrap!

Aga Michniewicz pisze...

Dzięki dziewczyny :* Jesteście kochane :)

krystynas pisze...

Cudna fotka - ale synuś słodziak, a Twoje LO fantastyczne.
Baza papieru pięknie wyeksponowała i podkreśliła zdjęcie.

Pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...