29 lipca 2012

No i musztarda po obiedzie :(

Przegapiłam termin zgłaszania prac na wyzwanie mapkowe w ScrapMap :( A zrobiłam takiego fajniutkiego scrapa z moją kochaną Majeczką. No cóż mówi się trudno, może jak skończą sie te moje problemy internetowo-komputerowe to i wyzwań przegapiać nie będę.

Scrap powstał już dość dawno temu bo 16 lipca, podczas wspólnego scrapowania z Katriną u Krulika i prezentuje się tak:


a został zrobiony do tej mapki


A tak intensywnie myślałam jak scrapa tworzyłam :D


Pozdrawiam
Wikucha

8 komentarzy:

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Cudny! Świetne zdjęcie i ten sznureczek z proporczykami cuuuudnie :)

Songaja pisze...

Scrap wyszedł przepięknie. Bardzo mi się podoba.

Aida Domisiewicz pisze...

Fantastyczny!!!!!!

madebyviva pisze...

naprawdę świetny scrap! :-)

Bellaidea pisze...

Miałaś świetne zdjęcie!Pozdrawiam! Może zdążysz jeszcze na wyzwanie Inkido?:)

ZUzanna pisze...

Śliczny!

Iwa pisze...

Scrap rewelacyjny i fajna opaska :)

Aga Michniewicz pisze...

Dziewczyny bardzo dziękuje :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...