10 lipca 2012

Tabliczka z imieniem.

Witam Was serdecznie. Dawno mnie tu nie było ale to za sprawą internetu. Ciężko mi chodzi jeśli w ogóle chodzi. Doprowadza to do szału bo przecież w tych czasach bez internetu to jak bez ręki :).

Niedawno bo zaledwie wczoraj zakończyły się nasze II Dolnośląskie Letnie Warsztaty Craftowe. Niebawem umieszczę tu jakieś krótkie podsumowanie a tym czasem...

Pamiętacie mój identyfikator? No więc tak bardzo spodobał się on mojej córce że postanowiłam wykonać dla niej tabliczkę z jej imieniem.  Zostanie ona przyczepiona do szafki w przedszkolu, do którego moja córcia pójdzie od września.

A tabliczka prezentuje się tak:


Kolor oczywiście nie mógł być inny jak różowy :) A kwiatuszek standardowo wykonałam sama :D Niedawno zakupiłam sobie te perełki na druciku i jestem nimi zachwycona! Kwiatki z nimi wyglądają bosko!

A tutaj (click) macie spis rzeczy jakich trzeba użyć co by taką tabliczkę wykonać.

Pozdrawiam Was gorąco
Do następnego
Wikucha

5 komentarzy:

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Słodka ta tabliczka :)
I róż tak ładnie skompletowany z innymi kolorami, że wygląda naprawdę przecudnie :)

Chasia pisze...

Kwiatek rzeczywiscie przecudny :) Wycielas go wykrojnikiem cz poprostu nozyczkami?

Dżej nej pisze...

śliczna tabliczka :)

Aga Michniewicz pisze...

Chasiu żaden wykrojnik ani nozyczki tylko dziurkacz :)

Anonimowy pisze...

Jakie cuda i cudeńka. Chociaż ja zawsze będę myśleć o Tobie jak zobaczę jakieś ciasto:)))
Dzięki za fajną zabawę na warsztatach szycia maskotek:)
Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...