22 czerwca 2012

Candy - WYNIKI!

Witam! Wczoraj miałam ogłosić wyniki mojego urodzinowego Candy, niestety ostatnimi czasy net tak mi świruje że ciężko cokolwiek zrobić. Wybaczcie mi ten jednodniowy poślizg. 

Zanim ogłoszę wyniki chciałam podziękować Wam wszystkim za przyłączenie się do zabawy, za życzenia, za to że mnie odwiedzacie, że zostawiacie wspaniałe komentarze które dodają mi skrzydeł, w ogóle za to że jesteście ze mną :). Jesteście wspaniali!
 
No dobra, co by dłużej nie przeciągać i nie ryzykować że zaraz net przestanie mi działać, chciałam ogłosić iż maszynka losująca wybrała numer:


27 pod którym kryje się:

* * * * * * * * * *

* * * * * * * *

* * * * * *

* * * *

* *

*


Kochana, serdecznie gratuluję! Jeszcze w tym tygodniu skontaktuję się z tobą w sprawie "dostarczenia" nagrody.

Wybaczcie brak zdjęcia nagrody ale nie miałam kiedy jej na spokojnie obfocić..... 

Jeszcze raz wszystkim dziękuję za wspólną zabawę i zapraszam do następnych które z pewnością jeszcze nie raz się tu pojawią :)

Pozdrawiam
Wikucha

18 komentarzy:

barbaratoja pisze...

Gratuluję Efce !

Małgoś 13 pisze...

Gratulacje dla Efki i dziękuję za zabawę.

ewinka pisze...

Gratuluję i dziękuję za zabawę. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na słodkości do mnie :)))

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Gratulacje dla Efki,
dzięki za zabawę :*

Edyta pisze...

Gratuluję :)))

madzialenaa pisze...

Gratulacje ;)

ziutka pisze...

gratki dla zwyciężczyni :) i tobie kochana dziękuję za zabawę :)
Pozdrawiam

awona_73 pisze...

Gratulacje :)

awona_73 pisze...

Gratulacje :)

Magda Wisiorek pisze...

Dziękuję, Wikucha, emocje były!! Pozdrawiam serdecznie :):):)

Anko pisze...

Dzięki za zabawę.Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga

Musta pisze...

Gratulacjeee! :)

Agnieszka pisze...

Serdeczne gratulacje!

karola pisze...

Gratuluję i dziękuję za zabawę.

Asia-majstruje pisze...

Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni!

Kaśka pisze...

Gratuluję i dziękuję za zabawę, jeśli ktoś jest chętny bawić się dalej zapraszam do siebie

Aga pisze...

gratulacje dla wylosowanej

Efka craft pisze...

Ale niespodzianka !!! Dziękuję serdecznie :) Wikucha - buziaki dla Ciebie za świetną zabawę :) Pozdrawiam gorąco - Efka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...