14 czerwca 2012

Przy kawie - z mapką, naklejkami i gościem specjlanym

Witam Wszystkich! Na blogu Kreatywnego Zakątka ruszyło kolejne wyzwanie z mapką i produktem miesiąca przy kawie. 

Z racji wygranej w poprzedniej zabawie zostałam zaproszona przez dziewczyny z KZ do wspólnego relaksu przy kawie z mapka i najnowszym produktem miesiąca. Odpowiedziałam też na kilka bardzo ciekawych pytań. Tutaj zapraszam do poczytania. najlepiej przy kawce ;)

Tym razem mapkę zaserwowała nam Ayeeda a prezentuje się tak:


Mapka jest świetna i wręcz idealna do kartkowania ale ja się zbuntowałam i postanowiłam tym razem odejść od często używanej przeze mnie formy, jaką jest kartka i poczyniłam dwie rameczki ze zdjęciami, po jednej na każde moje kochane dziecię. 


i jeszcze raz obie w całości

 

Ramki zawisną albo w pokoju dziecięcym nad łóżkami moich szkrabów albo u nas w salono/sypialni. Jeszcze się nie zdecydowałam.

Pozdrawiam
Wikucha

6 komentarzy:

ibisek pisze...

Wiki, czaderskie są!!!!

katharynka pisze...

obłędnie słodkie i śliczne :)

Aga Michniewicz pisze...

Dziękuję dziewczyny :*

Ciesze się że się podobają :) Na żywo wyglądają jeszcze lepiej...Niestety fotki robiłam o 8 rano i w dość niewygodnej pozycji :)

ziutka pisze...

o booooooozie bozie ale one śliczniusie!!!!! cudeńka! przepieknie to wymyslilas! jestem pod wrażeniem! CUDA!!!! chyba sciagne pomysl hihi :)
pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Przepiękne, pozdrawiam

berbyll

Unknown pisze...

Sliczne!!!! Chetnie bym takie powiesila w pokoju moich szkrabow!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...