10 czerwca 2012

Zestaw dla małego mężczyzny

Synek mojej koleżanki kończy 3 latka, z tej okazji zamówiła u mnie tort w stylu angielskim. Na torcie obowiązkowo miały znaleźć się autka :) Jak wszystkim powszechnie wiadomo klient nasz Pan :D Więc, życzenie zostało spełnione. Przy okazji wykonałam  też karteczkę z autkiem, którą wraz z odpowiednimi życzeniami podarowałam małemu solenizantowi.

Kartka prezentuje się tak:

Nie widać tego na zdjęciu ale jabłuszka zostały potraktowane cracklerem. Karteczkę zgłaszam na wyzwanie #14 - Projekt dla mężczyzny w Scrap Market. Szkoda że torcika też nie można :D


A tak wyglądał tort (zapewne już jest zjedzony):


Torcik było o smaku śmietankowym z brzoskwiniami. Samochodziki i napis kupiłam w moim ulubionym sklepie "Karmel"

Pozdrawiam
Wikucha

8 komentarzy:

ziutka pisze...

chciałam napisać, że karteczka jest przesłodka ale to chyba torcik jest mega slodki! same cudeńka!
Pozdrawiam :)

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Kartka słodka - ale tort powalił mnie na kolana - dzieło kulinarnej sztuki! :D

siostry dwie pisze...

Kartka super, ale ten tort! To ci dopiero kawał dobrej roboty! Świetny i już widzę zadowoloną minę Jubilata :)

Marta pisze...

Ale to nie kartka, to cała historia :)) tort na pewno ucieszył jubilata, wygląda świetnie :)

mapowska pisze...

Kartka świetna, a tort marzenie!

Oliwiaen pisze...

Bardzo fajna karteczka, mały jubilat na pewno zadowolony :-) Tort równie piękny :-) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrap Marketu!

Aga Michniewicz pisze...

bardzo Wam dziękuję :*

Na szczęście tort smakował :) Dostałam potwierdzenie a jubilat był zachwycony, zresztą był przy odbiorze i osobiście widziałam jego uradowana minkę :D

Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny :*

Mirella pisze...

zarówno kartka jak i tort rewelacyjne - malec zapewne zachwycony :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...