19 czerwca 2012

Ramka lub zaiweszka dla dziecka....

....to temat najnowszego #12 wyzwania w Kreatywnym Polu na które zaprasza Selennea. Na szczęście w DT  jestem wraz z mężem więc nie musiałam się zastanawiać dla którego dziecka zawieszkę wykonać. Ja zrobiłam dla córki a mąż dla synka. Z racji tego że nasze szkraby mają wspólny pokój, poprosiłam męża aby zawieszki miały ten sam kształt i styl, oprócz tego wykonaliśmy je do mapki Ayeedy zaprezentowanej w Kreatywnym Zakątku

Zawieszkę synka, zrobioną przez mojego męża możecie obejrzeć tutaj, a ta dla córki w moim wykonaniu prezentuje się tak:


Oczywiście jest różowo i cukierkowo, tak jak moja córka lubi najbardziej Do pełni jej szczęścia brakuje tu jeszcze typowego motywu księżniczki :D

Zapomniałam dodać że zawieszki zostaną umocowane do drzwi za pomocą mocnej taśmy dwustronnej.

O materiałach użytych do wykonania obu zawieszek możecie możecie poczytać Tutaj.

Pozdrawiam
Wikucha

7 komentarzy:

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Zachwycająca!!!

ziutka pisze...

aaaa super!! cudnie to zrobiłaś i męża też byłam w odwiedzinach świetne prace!!!! ale ta różowiutka bardziej mi sie podoba :):):)

kartkomania.com pisze...

Śliczna :)

mapowska pisze...

Ale śliczności, w sam raz dla dziewczynki! :)

Caro-ART pisze...

Słodziutka :)

Aga pisze...

piekna i delikatna

ShoKa pisze...

Świetna!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...