5 czerwca 2012

#10 Wyzwanie z Wikuchą :)

Witam. Dzisiaj chciałam Was zaprosić na swoje wyznanie pt. Recykling koperty, które właśnie ruszyło w Kreatywnym Polu.

Należy wykonać dowolną pracę z użyciem koperty. Jej kolor, wielkość i stan nie mają znaczenia, ważne jest tylko aby nie służyła dalej jako koperta! Oznacza to, że pomysł z oscrapowaniem koperty, która dalej będzie służyć jako koperta jest zakazany. Trzeba ja pociąć, podrzeć, dowolnie przerobić. 

A tak prezentuje się moja kartka do tego wyzwania.  Z szarej koperty zrobiłam kwiatka, do tego koperta posłużyła mi jako jedna z warstw pod tło. Użyłam jej też pod napisem. Mam nadzieje że widać.


Pozdrawiam
Wikucha

3 komentarze:

kartkomania.com pisze...

Super !!!

ziutka pisze...

6+ za wykonanie a 7 za pomysł ;)
Super :)
Pozdrawiam

krystynas pisze...

Uwielbiam to połączenie kolorów , a karteczka przepiękna.
I kolejny fantastyczny pomysł na kwiatka.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...