12 czerwca 2012

"Cukierkowa" ramka na zdjęcia....

....dla małej dziewczynki a konkretnie to na zdjęcie mojej córki :D Maja ostatnio ma bzika na punkcie różowego więc ramka nie mogłaby być innego koloru, no ew. jeszcze fioletowa by uszła :D W środku jeszcze brak zdjęcia ale niedługo ten stan rzeczy się zmieni :).

Ramka jest na zdjęcie o wym. 10x15 ale żeby nie zasłaniać papieru przytnę je do ok. 8x13. Jeśli chodzi o kwiatuszki to niedługo pokażę Wam szybki kursik jak takie zrobić :D


Papier którego użyłam ma wymiary 15x15 więc nie starcza w całości na dłuższy bok co zapewne zdążyliście zauważyć. Niestety kiedy przyklejałam borderek kompletnie nie pomyślałam o tym aby zacząć od dołu bo przecież u góry brakujący skrawek zostałby przykryty kwiatkami, a tak musiałam kombinować i docinać brakującą cześć. No cóż, człowiek uczy się na swoich błędach :D

O materiałach użytych do wykonania tej ramki możecie poczytać TUTAJ.

Pozdrawiam
Wikucha

6 komentarzy:

ziutka pisze...

śliczności! już nie mogę się doczekać na kwiatkowy kursik! rameczka rewelacyjna!!!!!
Pozdrawiam :)

Aida Domisiewicz pisze...

Rzeczywiście cukierkowa, słodka bardzo, a kwiaty przepiękne, jak zawsze u Ciebie:)

Marta pisze...

Ramka idealna dla dziewczynki:) a kwiatki cudne, więc kursik na pewno się przyda :)

Musta pisze...

Cudna :)

krystynas pisze...

Cudna rameczka no i kwiaty bardzo ciekawe - czekam na kursik.

Aga Michniewicz pisze...

Dziękuję dziewczyny :*

Obiecuję że niedługo pokaże szybki sposób na te kwiatki :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...