10 października 2012

Duża forma #7 - Lampion

Witam!

Chciałam Was dzisiaj zaprosić na moje kolejne wyzwanie jakie ruszyło właśnie na Kwiecie Dolnośląskim. Tematem wyzwania są lampiony a po szczegóły zapraszam tutaj (KLIK!).

A ja w ramach tego wyzwania przygotowałam takie odo dwa lampioniki


Jeden słoik pomalowałam klejem introligatorskim i przykleiłam do niego ciemno kremową koronkę. Gwint słoika (tak to się chyba nazywa) oplotłam kremową wstążką i sznurkiem, dodałam drewniany guziczek i powstał lampion w stylu shabby chic.


Drugi słoiczek owinęłam rafią i potraktowałam złotą farbą w sprayu. W między czasie czekając aż farba wyschnie przygotowałam drucik z koralikami. Jak farba troszkę podeschła, ściągnęłam rafię, oplotłam słoik najpierw złotym drucikiem z butelki od wina a następnie drucikiem z koralikami. Gwint słoika oplotłam brązową wstążką i drucikiem, dodałam złoty guzik i powstał słoik coś w stylu vintage (czy nie?)


Powiem Wam ze nawet uroczo się te lampiony prezentują i jestem z nich zadowolona. 

Oba lampiony zgłaszam na wyzwanie #21 - Guziki w Scrap Market :D



Pozdrawiam
Wikucha

P.S.

A przy okazji zapraszam Was na CANDY u Teo!

8 komentarzy:

krystynas pisze...

Ależ cudne lampiony, efektowne i bardzo nastrojowe.
Idealne na jesienne wieczory - choć nie tylko, bo stworzą niepowtarzalny nastrój.
Aż mam ochotę zmierzyć się z wyzwaniem ...ale czas pokaże

Aga Michniewicz pisze...

Oj Krysta koniecznie musisz się zmierzyć :D

krystynas pisze...

Nawet zrobiłam "rozeznanie" w słoikach :) tylko ciekawe czy czas pozwoli

Ula Jaworska BloomCraft pisze...

Fajny pomysł na te lampiony! Teraz nie zasnę, bo będę myślała, żeby jutro zrobić coś podobnego! O rany!!!!!Pozdrawiam:)
ps. u mnie też małe candy http://nawiedzonaulala.blogspot.com/2012/09/moje-candy.html
Zapraszam:)

Anna Sokołowska pisze...

nastrojowe i romantyczne - super!

Asio pisze...

Fantastyczne lampiony!!! Bardzo klimatyczne :)

Madziarrra pisze...

Klimatyczne Ci wyszły te lampiony... jeszcze tylko książka, wielki fotel i kubek grzańca ;)

Cudaczek pisze...

Oj marzą mi się takie wiszące cuda do ogrodu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...