6 października 2012

Gościnnie.

Witajcie!

Na blogu GOscrap trwa tydzień z papierem lovebirds i zostałam poproszona o przygotowanie czegoś właśnie z tego papieru w ramach inspiracji. Papier ogromnie mi się podoba, więc przyjęłam propozycję i postanowiłam wykonać ramkę na zdjęcia. Papierem okleiłam bazę ramki, czyli kawałek birmaty formatu 114×190 mm, wycięłam z niego również motylki oraz listki. Do tego dodałam kwiatuszki, które wspaniale współgrają z papierem. Ramka wyszła bardzo dziewczęco i romantycznie. Oczywiście trafi do niej zdjęcie mojej córki.


Pozdrawiam
Wikucha

4 komentarze:

Hrabinka Anna pisze...

fajna kompozycja kwiatowa.

krystynas pisze...

Ramka pięknie ukwiecona, wspaniale się prezentuje.
Pozdrawiam ciepło

Magda Wisiorek pisze...

Jak tu kolorowo!! Prawdziwy wybuch tęczy :)

ziutka pisze...

śliczna!!! taka bardzo wiosenna i pozytywna :)
Zapraszam na candy ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...