2 października 2012

Jesiennie

Witajcie.

Dzisiaj chciałam Was zaprosić na kolejną zabawę prowadzona przeze mnie. Na blogu sklep-ewa.pl ruszyło właśnie Wyzwanie #6 - Jesień. Wytyczne wyzwania są dwie i dość proste. Należy wykonać pracę w dowolnym formacie i technice w której użyjecie motywu liścia. Może to być rysunek liścia, mogą to być listki wycięte z dziurkacza, może to być praca wykonana z liści sztucznych bądź żywych. Drugą wytyczną jest to aby w pracy użyć min. jednego koloru z poniższej palety: Dozwolone jest użycie innych kolorów ale pamiętajcie że nie mogą one zdominować pracy! Mogą być jedynie niewielkim dodatkiem. 



Ostatnio weny i chęci na scrapwoanie totalnie mi brak ale udało mi się siebie zmusić i powstała taka oto karteczka do jesiennego wyzwania.



Inspiracją były dla mnie prace Gosi

Życzę udanej zabawy i przypominam że na Kwiecie Dolnośląskim trwa dalej moje wyzwanie mapkowe :)


pozdrawiam
Wikucha 

P.S.

Do 15 października trwają zapisy na moje warsztaty albumowe. Zapisywać możecie się TUTAJ  Spieszcie się bo czasu zostało mało a i miejsc już tylko 4.

1 komentarz:

AgA pisze...

Piękna kartka. Nie lubię miliona ozdób, a Ty zrobiłaś taką akurat, elegancką. Podziwiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...