30 marca 2013

To będzie....

....cudowny dzień :) A dlaczego? A bo nie dość że dzisiaj święta to do tego moje urodziny :D

Od rana chodzę z mega uśmiechem na buzi :D Dostałam śliczne kartki z życzeniami od Teo i Krystynas. Zadzwoniła do mnie koleżanka Monika z życzeniami :) Mój mąż Mysiek zrobił mi niespodziankę i upiekł tort oraz złożył życzenia  :) Od szwagierki Kasi dostałam śliczne tulipanki i czekoladki :) No i laurkę od córci :)

Na FB tez się dzieje :) Od rana dostaję życzenia na mojej tablicy, a oprócz tego 18-cie kochanych wariatek zrobiło mi niespodziankę :) Taką o:



Autorka tego zacnego dzieła jest Omis :)

No i Ewa z Andrzejem (właściciele sklep-ewa.pl) oraz twórcze DT również złożyli mi fajowskie życzenia które możecie zobaczyć na blogu sklepowym (....KILK....). Przy okazji jak tam zajrzycie to koniecznie przeczytajcie wywiad z naszą kwietniową Gościnną Projektantką, Monikątl (....KLIK....).

Aż nie mogę się doczekać reszty dnia :D

A skoro już tu jestem to przy okazji złożę Wam świąteczne życzenia :D


Zajrzyjcie koniecznie jutro na mój blog bo czeka Was niespodzianka ;)

Pozdrawiam
Wikucha

3 komentarze:

Joanna Wiśniewska pisze...

Wszystkiego najlepszego :)
Radosnych Świąt!

eMKa pisze...

Sto lat i Wesołych Świąt! :)

Aga Michniewicz pisze...

Dziękuję dziewczyny :*

I wzajemnie Wesołych Świąt :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...