4 marca 2013

URODZINY!

Witajcie kochani! Dzisiaj w imieniu Romantyczki, chciałam Was zaprosić na najnowsze wyzwanie jakie ruszyło na blogu ewa.pl. Temat bardzo sympatyczny bo URODZINY. Po dokładne wytyczne zapraszam na blog sklepu ewa.pl (....KLIK....).

Termin wyzwania bardzo fajnie wypadł, bo akurat na urodziny mojego męża Myśka, więc w ramach inspiracji od DT przygotowałam kartkę którą mu wręczę (wieczorkiem) a która wygląda tak:


Karteczkę zrobiłam do najnowszej mapki RetroSketches #53


Oczywiście oprócz kartki przygotowałam też tort który spałaszujemy z rodzinką zaraz po kolacji :)


 Tort jest kawowy w polewie czekoladowej :) Różyczki nie wyszły mi idealnie, tak jak chciałam ale jestem z nich zadowolona. Z napisu zadowolona jestem już mniej, znowu wyszedł mi koślawo :/

A na koniec jeszcze się pochwalę że zostałam fanem miesiąca luty w 13 arts!!!!


No i to tyle na dzisiaj :)
Uciekam robic obiad.
Pozdrawiam Was ciepło
Wikucha

6 komentarzy:

Nena3110 pisze...

Very nice.

Ti-Tinka pisze...

świetna kartka xD a tort wygląda przepysznie;)

krystynas pisze...

Doskonale sobie radzisz w męskich klimatach - kolejna wspaniała kartka.
A róże piękne, ależ kusisz tymi tortami :D Miłego świętowania w gronie rodzinki.
Pozdrawiam

mru pisze...

przepiękna :) bardzo męska :) a tort apetyczny :)

Magda pisze...

Dla męża życzonka, ja tez 4 marca obchodzę urodzinki :-) a kartka superrrrr.

el pisze...

zapewne był smaczny torcik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...