31 marca 2013

Niespodzianka

Witam kochani!

Wczoraj miałam cudowny dzień (pierwsza części opisu dnia wczorajszego TUTAJ)!  Nigdy nie dostałam tylu życzeń :) Uśmiech przez cały dzień nie schodził mi z buzi, w sumie to nawet kładąc się spać dalej się uśmiechałam :) Przyjaciółka zrobiła mi niespodziankę i wieczorem, po swojej pracy przyjechała specjalnie do mnie żeby złożyć mi urodzinowe życzenia i wręczyć bukiecik tulipanów. Tort który upiekł mi mąż był pyszny, kartka cudowna (zobaczycie ją u niego na blogu niebawem) do tego rodzinka odśpiewała mi długie 100lat i obdarowała pysznymi słodkościami :D

Dziękuję wszystkim za życzenia. Za te w kartkach, te w sms-ach, te złożone osobiście, za te na FB i blogu. Dziękuję wszystkim i każdemu z osobna za pamięć :) Dzięki Wam był to  FANTASTYCZNY DZIEŃ.

A jak wczoraj Wam wspominałam, dzisiaj na blogu czeka na Was niespodzianka ode mnie :) Z racji tego że mamy Święta  Wielkanocne (Zajączek rozdawał prezenty), ja wczoraj obchodziłam 31 urodziny, w czerwcu stuknie mi 2 lata z blogowaniem i w ogóle mam dobry humor to postanowiłam zorganizować dla Was małe przydasiowe Candy!

A co jest do zgarnięcia? No więc:

* baza albumowa 15x15cm.   * bazy na kartki z kopertami (4x kwadrat i 4x A6)   * zestaw 12szt. papierów 15x15cm. kolekcji BoBunny   * mini kosteczki 3D   * klej Hobby   * dziurkacz brzegowy   * zestaw półperełek kremowych mix 4-10mm   * mały zestaw hortensji Prima   * zestaw kolorowych guziczków   * zestaw kolorowych wstążek satynowych   * zestaw sznureczków

 

Zapisy trwają od dzisiaj tj. 31 marca do 30 kwietnia do 23:59! A wyniki zostaną ogłoszone na moim blogu 1 maja!

A co trzeba zrobić żeby zgarnąć te słodkości? No więc należy:
  • Być posiadaczem bloga
  • Zgłosić się poprzez system inlinkz (u dołu posta)
  • Należy wkleić u siebie na blogu banerek z CANDY, wraz z linkiem zwrotnym do tego posta
  • Będzie mi miło, jeśli dopiszesz się do obserwatorów mojego bloga.
  • Candy dla bloggerów z całej Europy

UWAGA! Podczas losowania pod uwagę będą brane tylko i wyłącznie zgłoszenia zamieszczone poprzez system inlinkz.

Życzę wszystkim powodzenia  
Pozdrawiam Wikucha
 

69 komentarzy:

aa_dorota pisze...

Zdrowych, pogodnych Świąt w gronie rodzinnym.
Niech wiosna gości w Twoim sercu, mimo śniegu za oknem.
I wszystkiego dobrego z okazji urodzin!

Danusia pisze...

Radosnych Świąt w gronie najbliższych

mProjekt pisze...

świetna zabawa:) dziękuję

joolaa pisze...

no to wprawdzie spóźnione, ale i tak najlepsze życzenia! :):):)

Fiołeczek pisze...

Spełnienia marzeń :D
I dzięki za możliwość udziału w zabawie :D

el pisze...

no miło miło...nie powiem .... , pozazdrościć ... mąż upiekł tort tak czytam i oczom nie wierzę .... chyba już wszystko masz to czego życzyć ... wszystkiego naj po świętach i po urodzinach.....wielu sukcesów

Jadwiga pisze...

Ależ słodkości- nie ukrywam, że spoglądam na nie z kolejki z poczuciem pożądania ;)

Alicja w krainie papieru pisze...

Wspaniałe candy :) pomyślności :))

frezja pisze...

jak z calej europy to jestem i ja :D pozdrawiam :D

klamaja pisze...

To faktycznie miałaś wspaniały dzień :D życzę takich jak najwięcej :D

Marta pisze...

Wszystkiego najlepszego!
Pozdrawiam serdecznie

Ula Jaworska BloomCraft pisze...

Spóźnione, ale szczere życzenia! Piękny wiek, świetna rocznica blogowania. Oby było jeszcze lepiej, fajniej, weselej i radośniej! :)

cohenna pisze...

Staję grzecznie do kolejki :)
Trzymam mocno kciuki a jak się uda to będe mieć super prezent imieninowy:)

DOBROSŁAWA pisze...

Cóż mogę zrobić innego, niż życzyć wszystkiego najlepszego i grzecznie ustawić się w kolejce , po Twoje słodkości rozdawane w tym candy
http://dosiablog.blogspot.com/

Agnieszka(AgaP) pisze...

Zapisuję się w kolejkę, licząc na szczęście, bo obchodzimy urodziny tego samego dnia ;-D (ja niestety nie obchodziłam 31 tylko troszkę inne ;-D). Wszystkiego najlepszego!!!!

niebezpiecznie natchniona pisze...

Żal by było się nie zgłosić. Myślę, że często tu będę zaglądać. Pozdrawiam!

niemy film pisze...

ale fajne słodkości rozdajesz ):

Aneta pisze...

super zapisuję się i pozdrawiam

pomieszane-poplątane pisze...

Śliczne candy:) Z przyjemnością dołączam do zabawy:)

eniutek pisze...

Bardzo inspirujący blog. Jestem tu po raz pierwszy i z przyjemnością dopisuję się do obserwujących i oczywiście zaglądających :) Pozdrawiam

Jomo pisze...

Witaj Wikuniu WSPANIAŁE candy! Twój zestaw pozwoli każdemu wyczarować niezwykły, wyjątkowy albumik.
cieplutko pozdrawiam :)

Karkakg pisze...

cuda!

Kasia pisze...

Z przyjemnością się zapisuję i zostanę na dłużej. Zapraszam do mnie http://muraskasienudzi.blogspot.com/ Pozdrawiam :)

Swojskie jedzonko - Katarzyna Michoń pisze...

z przyjemnością zostanę obserwatorem-super blog-pozdrawiam serdecznie-Kasia

krystynas pisze...

Życzę kolejnych tak fantastycznych urodzin.
Niech każdy kolejny dzień będzie równie szczęśliwy i pełen pięknych chwil.
I z wielką przyjemnością ustawię się w kolejce po takie słodkości.

Czarna dama pisze...

Super słodkości i super blog. Już się szybko zapisałam :)

beataalfa pisze...

Strasznie długa ta kolejka, ale i ja się ustawię, gdyz taki zestaw kusi, oj kusi :) Przesyłam trochę spóźnione, ale szczere życzenia wszystkiego najlepszego!

Agnieszka pisze...

Same wspaniałości u Ciebie! Serdeczne życzenia z okazji urodzin! Zapraszam do siebie na moje rocznicowe candy! http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/2013/04/rocznica-i-candy.html

Asia King (aka Joanna K) pisze...

Och jakie cudne slodkosci! Grzecznie ustawiam sie w kolejce :). Pozwolilam sobie dodac Twoje candy do mojego Slodkiego Kociolka. Pozdrawiam wiosennie! Asia

dorota24680 pisze...

Jak można przejść obojętni, ja nie mogę i zapisuję się.

Kabis pisze...

Świetne candy:) obyś takich cudownie szczęśliwych dni miała jak najwięcej:)

Unknown pisze...

Zapisana!! :)
Pozdrawiam Serdecznie! :)

Monia Fioletowa pisze...

Życzę, aby taki dobry humor dopisywał Ci każdego dnia ;) Buziaki ;)
fiolety.blogspot.com

ivonno pisze...

Słodkości. Życzę Ci Samych słodkich chwil w życiu:-)

lapappilon pisze...

woooooooow! amazing!
please enter my name....
I post in my sidebar!
http://lapappilon.blogspot.com/

lapappilon@gmail.com

Hugs

Unknown pisze...

Och! Toż to nie słodycze, ale cały megasklep z cuksami !!! Rozkosz bez granic.
Mam nadzieję, że udało mi się dobrze dokonać rejestracji w tym fikuśnym czymś. Pierwszy raz to robiłam.
Zapraszam też do siebie na moje czekoladową pychotę:-) (strzepki-okruchy.blogspot.com)
Pozdrawiam ciepło
Ed.

bublownia pisze...

mmm... cudowności same:) pozdrowienia

Weronka pisze...

cudowności:)
zgłosiłąm się przez... yyyy... to coś :) banerek już wisi tu: http://radosna-tworczosc-weronki.blogspot.com/
pozdrawiam
Weronka

Unknown pisze...

Chętnie dołączę do Twojej zabawy :)

Lineee pisze...

Zapraszam do dodania rozdania na mojego bloga konkursowego rozdanie.blogspot.com

Madeleine pisze...

zapisuję się :)

Worldfashionstyleeve.pl pisze...

oczywiście zgłosiłam się jestem pod nr 170 i z chęcią obserwuję a banerek umieszczony jest na blogu:)

Unknown pisze...

Co prawda spóźnione już, ale serdeczne życzenia ode mnie :) Na candy się zapisałam i z niecierpliwością będę czekać na wyniki :)

Pozdrawiam ciepło :)

Agnieszka

Sylwia pisze...

Zgłaszam chęć wzięcia udziału w candy banerek jest tu http://dzieci1.blogspot.com/ Pozdrawiam

Klarysa. pisze...

"Candy dla bloggerów z całej Europy " i tym podbiłaś moje serce bo ja to zawsze poszkodowana jestem;)
Podrawiam i ustawiam się z kolejce poprzez inlinkz;)

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Zgłąszczam chęć wzięcia udziało w tym wspaniałym CANDY.

http://kleksowy.blogspot.com/

pozdrawiam:))

Asia-majstruje pisze...

Spóźnione, ale najlepsze życzenia na kolejny rok życia :)
Pozdrawiam,
Asia

raeszka pisze...

Cudne rzeczy chcesz nam podarować :).

Mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu.

ja-Renii pisze...

Też się zapisuję na Twoje słodkości :)
Pozdrawiam serdecznie.

Unknown pisze...

Także dołączam :)

Unknown pisze...

Także i ja staję w kolejeczce po Cudne Przydasie:-) Banerek juz widnieje na blogu:-) a moj szczesliwy numerek to 206;-) pozdrawiam serdecznie!

Ainah.world pisze...

Chętnie zapisuję się na te cudne cukieraski. Pozdrawiam serdecznie:)

Kropelka pisze...

Witaj!
I ja chetnie wezme udzial w Twojej zabawie :-)
Serdecznie pozdrawiam

vena7 pisze...

Wszystkiego dobrego..I wskakuję w tę długą kolejkę..

magdusiaa pisze...

ja również staję, ale nas już jest ponad dwusetka :), czy mam szansę ?????
pozdrawiam

Rękodzieło Jadzi pisze...

zapisałam się z przyjemnością :) może 222 przyniesie mi szczęście, pozdrawiam serdecznie Jadzia

Edyta pisze...

Z wielką chęcią przystępuje do zabawy :)

Paula pisze...

Cudowności!!! Może ostatni będą pierwszymi ;)))Pozdrawiam!

paulaczekanawene.blogspot.com

Unknown pisze...

och jakże milo byłoby wygrać sobie prezent na imieniny :)
baner po lewej stronie mojego bloga.
Obserwuje od dziś :)
Przy okazji zapraszam do mnie na letnie candy.

Unknown pisze...

Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy, w której nagrodą sa takie wspaniałości:) Z okazji kolejnego blogowego roczku życzę Ci spełnienia marzeń i samych cudownych życiowych zdarzeń:) Pozdrawiam gorąco:)
http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

Wykon-ania pisze...

Aaaaaaaale długa kolejka :-) Oczywiście z chęcią się ustawiam. Gratulacje i pozdrowienia! :-)

aldia pisze...

chciałabym spróbowac....
pięknie tu!
banerek wklejony ; http://arcadiakobiet.blogspot.com/

daria pisze...

Zapisuję się w tej długiej kolejce :). Jeszcze kartek nie robiłam,ale bardzo chciałabym zacząć :). Życzę wszystkiego dobrego :*

malagosia pisze...

i ja też liczę na szczęście dlatego ustawiam się w kolejce, banerek podlinkowany na blogu

Unknown pisze...

I jeszcze się zdążyłam dopisać ;)

Tesa57 pisze...

i ja zdążyłam

Unknown pisze...

Może coś się uda...

benia pisze...

rzutem na taśmę zdążyłam się zapisać :)

nitus pisze...

Sto lat z okazji urodzin :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...