1 kwietnia 2013

Słodko i pastelowo

Hey Kochani! Dzisiaj na blogu skleu-ewa.pl ruszyło Wyzwanie #12, które tym razem ja mam przyjemność prowadzić :) Serdecznie Was zapraszam do wspólnej zabawy! Jest bardzo słodko i pastelowo :D Na blogu sklepowym możecie zobaczyć cudowne inspiracje od całego DT a moja praca w ramach wyzwania wygląda tak:


Chęć zrobienia tego notesu "łaziła" za mną już od roku :) Po dokładne wytyczne wyzwania odsyłam Was do blogu sklepowego.

Notesik zgłaszam na Wyzwanie #52 - Zajadamy słodkości w Lemonade challenges (ale zbieg okoliczności jeśli chodzi o tematykę!!!!)


Na koniec przypominam że wczoraj ruszyło moje CANDY! Zachęcam do zapisywania się :)

Pozdrawiam
Wikucha

6 komentarzy:

Marta Dębicka pisze...

Tak ładny, że aż żal używać :)

Aga Michniewicz pisze...

Dzięki :*

Magda Wisiorek pisze...

Bardzo smacznie, nic nie poradzę, takie smaczne skojarzenia mam przy tym wyzwaniu :) Śliczna praca. Pozdrawiam!

pasjerenaty pisze...

warto było poczekać,slicznie Ci to wyszło a przeszycia....takie równiutkie..cudo

Jomo pisze...

WSPANIAŁY, pasteLOVEy notesik love...;o)

Buziaki posyłam :*

aldia pisze...

smakowite! uwielbiam takie kolory!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...