30 kwietnia 2013

Fioletowa kartka urodzinowa

Witajcie! Dzisiaj chciałam Wam pokazać kolejną karteczkę. Tym razem zrobiłam ją dla pewnej wyjątkowej  starszej pani, wielbicielki rękodzieła wszelakiego, która na początku maja obchodzi 77-me urodziny!


Mm nadzieję że karteczka jak i życzenia które w środku wypisałam, spodobały się obdarowanej :) Karteczka powstała z najnowszych, cudownych UHK-owych papierów i z produktów dostępnych w sklep-ewa.pl A kwiatuszek oczywiście robiłam sama :) Normanie zakochałam się w papierze czerpanym!

Do zobaczenia :)

16 komentarzy:

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Karteczka przepiękna nie tylko ze względu na kolory..moje ulubione, ale przede wszystkim na wykonanie..i kwiat i papiery i wszystko razem połączone. Myślę, że Pani będzie zadowolona.Pozdrawiam cieplo :)

Iliana pisze...

Świetna kartka!

mirosek pisze...

Piękna karteczka! Uwielbiam fiolety :)
Kwiatuszek cudny!!!

frogus_80 pisze...

Jest po prostu piękna!

bublownia pisze...

Zachwycił mnie ten kwiatek :) dodał niesamowitego uroku tej kartce. Pozdrowienia :) Ada

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Piękne kolory i kompozycja :)

Cudawianki pisze...

Jestem zauroczona tą kartką. Wygląda bardzo elegancko ;-)

Cudawianki pisze...

A jak się robi takiego kwiatka?

Aga Michniewicz pisze...

A bardzo łatwo :) Niedługo na blogu sklep-ewa.pl pokaże kurs na takiego kwiatucha :)

benia pisze...

Ale cudne kwiatki robisz!!! Napatrzeć się nie mogę :))) Proszę, zrób kursik o nich :)))
I kartki takie subtelne!!!
pozdrawiam

Agata pisze...

Przesliczna karteczka.. :-) Cudnie dobrane odcienie fioletu :-D Pozdrawiam

frutti pisze...

Przeurocza praca!

Margot-craftcorner pisze...

Przepiękna kartka:)a kwiatuszek istne cudeńko:)

Unknown pisze...

Piękny kwiatek ten własnoręcznie zrobiony.

eva pisze...

Kartka jest taka jak lubię, "czysta", nie przeladowana...po prostu elegancka.
A na kurs chetnie spojrze.A nuż załapię o co chodzi :)

Dziekuje za zabawę, pozdrawiam

Magda Wisiorek pisze...

Kwiat i embossing - zachwycają!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...