1 maja 2013

Wyniki Candy!

Witam! Zapewne wszyscy którzy zapisali się na moje Candy z niecierpliwością czekali na ten post :) Muszę Wam powiedzieć że jestem niesamowicie zaskoczona ilością zapisów! Nie spodziewałam się że aż tylu chętnych się znajdzie. Ogromnie mnie to cieszy i mam nadzieję że będziecie do mnie zaglądać częściej :)

Chciałam przeprowadzić losowanie w "tradycyjny" sposób, czyli wiecie - wydrukowanie numerków z nickami, pocięcie, pozwijanie i wylosowanie jednego papierka. Jednak ilość zgłoszeń sprawiła że poszłam na łatwiznę i skorzystałam z pomocy random.org

Co by nie trzymac Was w dalszej niepewności, chciałam ogłosić iż moje Candy wygrał numerek:

. . . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . .
. . . . . .
. . . . .
. . . .
. . .
.
 

108!

Pod którym kryje się osoba o nicku Skayeczka! Kochana moje gratulacje! Bardzo cię proszę o maila na adres: wiki_a@o2.pl w sprawie wysyłki nagrody.

Zapraszam przy okazji na Candy na blogu sklepu-ewa.pl! Do wygrania jest bon o wartości 100zł. na zakupy w sklepie :)


Do zobaczenia niebawem :)

29 komentarzy:

Terenia pisze...

Gratulacje - wspaniały prezent !!!
Pozdrawiam cieplutko.

mirosek pisze...

Gratuluję zwyciężczyni :)

krystynas pisze...

Dziękuję za zabawę, Skayeczka serdecznie gratuluje wygranej.
Pozdrawiam

Unknown pisze...

Gratulacje i podziękowania za zabawę. =)

weronkaa84 pisze...

Gratuluję i dziękuję za zabawę:)

Unknown pisze...

Gratuluję i pozdrawiam:)

Unknown pisze...

Gratulacje...a w adresie męża jest błąd nie hhttp tylko http powinno byc :)

Aga Michniewicz pisze...

Dziękuję za informację :)Już poprawiłam :) Nie wiem czemu ale blogger coś mnie ostatnio nie lubi :/

Iliana pisze...

Zazdroszczę :) Gratuluję wygranej i dziękuję za zabawę.

benia pisze...

Gratuluję zwyciężczyni!!!
Dziękuję za zabawę :)
Pozdrawiam :)

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Gratuluję i dziekuję za zabawę:)

Unknown pisze...

Ych i och! nie udało się:-( Bardzo dziękuję za przyjemny czas oczekiwania na losowanie:-) I graguluję Wylosowanej:-)
W ramach rewanżu, ale i z sympatii dużej, zapraszam ciepło na moje candy - sztuk 2. strzepki-okruchy.blogspot.com Jedno czekoladowo - szalowe, drugie do zaczytania się. Jeśli któreś przypadnie Ci do gustu polecam się:-)będzie mi bardzo miło widzieć właśnie Ciebie w miniogonku:-)
Pozdrawiam bardzo ciepło i wiosennie

Fascynacje Ju pisze...

I ja również z całego serca gratuluję i dziękuję za zabawę ... ;) ...

Monia Fioletowa pisze...

Gratulacje ;)))

marcela831 pisze...

dzięki za zabawę :) gratulacje dla zwycięzcy pozdrawiam

Renik pisze...

Gratuluję i dziękuję za zabawę. :)

ewinka pisze...

Gratuluję i dziękuję za zabawę :-)))

joolaa pisze...

gratulacje i podziękowania!

eniutek pisze...

Szczęściarze bardzo gratuluję a tobie dzięki za fajną zabawę :)

el pisze...

gratulacje

Asia-majstruje pisze...

Serdeczne gratulacje dla zwyciężczyni, a Tobie dziękuję za zabawę!
Pozdrawiam,
Asia

Brujita pisze...

ehh... szczęście po raz kolejny mnie ominęło :(
Nic to... może w miłości będę go miała więcej ;-)))
Szczęśliwej wylosowanej gratuluje a Ciebie zapraszam na truskawkowe cady do mnie

zAgatkowa pisze...

Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę :) Pozdrawiam :)

malagosia pisze...

Gratuluje zwyciężczyni i dziękuję za dobrą zabawę

Natalia Radwańska pisze...

Serdecznie gratuluje zwyciężczyni i bardzo dziękuję za zabawę. ;)

Skayeczka pisze...

SZOK! Ale się cieszę! :D Moje pierwsze wygrane Candy! Dziękuje Serdecznie!!!! Mail już poszedł.:))

beataalfa pisze...

Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za fajną zabawę :)

Agnieszka pisze...

Gratuluję i dziękuję za zabawę ;)

Ti-Tinka pisze...

Dziękuję za zabawę ;)
Gratuluję wylosowanej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...