16 maja 2013

Męska kartka

Hey kochani!

Na początek póki pamiętam (bo mam sklerozę okropną!), chciałam serdecznie podziękować wszystkim za przemiłe komentarze jakie zostawiacie. Dodają mi skrzydeł :)

No a scrapowo będzie dzisiaj po męsku. Skusiłam się i poczyniłam kartkę do najnowszego wyzwania mapkowo-kartkowego #7 w GOscrap. Na tę okazje pociachałam najnowsze papierki UHK :D


Kwiatka zrobiłam jak zawsze sama :) Musze Wam powiedzieć że papier czerpany z NAMASTE to fantastyczna sprawa! Kwiatki z niego wychodzą fenomenalnie! Brakuje mi tylko kilku kolorów w ich ofercie.

A mapka do której powstała kartka wygląda tak:


Kuszą mnie już następne wyzwania :P

No i już Was chyba nudzą te moje zakończenia postów ale znowu się Wam pochwalę :D



Do następnego.





8 komentarzy:

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Super! Bardzo fajne kolory :)

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Bardzo oryginalna karteczka z ciekawymi koloramii.Podziwiam...i pozdrawiam :)

Iliana pisze...

Piękny kwiat! Ja to mam chyba jakiś fetysz w kierunku takich kwiatów ;D Karteczka świetna, cudne kolory!

Unknown pisze...

Kartka cudo!!!
Bardzo mi się podoba!!
No i mój ulubiony kolorek...niebieski.
Pozdrawiam

vena7 pisze...

Piękna kartka.

iluszka pisze...

Fantastyczna, a kwiat rewelacyjny!

[Kasia] pisze...

Świetne kolory, a kwiat mega!

Anula pisze...

Piękna, uwielbiam takie kolorki:)
Dziękujemy za udział w wyzwaniu:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...