3 maja 2013

Energetyczny zestaw

Witam!

Musze się Wam do czegoś przyznać......Uzależniłam się od swojej nowej zabawki - bindownicy! Nie wiem jakim cudem do tej pory mogłam funkcjonować bez niej :) Intensywnie z nią trenuję tworząc nowe "grubaski" :)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać kolejny zestaw: kartka + grubasek ale tym razem już w nie tak "makabrycznym" stylu jak poprzedni :D Tym razem postawiłam na żywe, wiosenne kolorki.


Pociachałam na niego papierki "Ale plama" Galeri Rae A resztę produktów które pozwoliły mi wykonać ten zestawik znajdziecie w sklep.ewa.pl. Niestety pogoda jest do bani to i zdjęcia wyszły mi takie trochę do bani :(

Komplecik jeszcze swojego właściciela nie ma ale mam nadzieję że ktoś zechce go przygarnąć :) A zrobiłam go pod wytyczne dwóch wyzwań:

Wyzwanie kolorystyczne Klaudii  w Diabelskim Młynie


oraz do Mapki #74 na Cardabilities


Do zobaczenia niebawem :)

23 komentarze:

handmadebykasiula pisze...

o mamo ale słodziachne!

krystynas pisze...

Idealna interpretacja mapki, komplet wspaniały.
Świetnie wychodzą ci te chlapania, szalejesz Twórczo ostatnio :)
Pozdrawiam

Ilona Zbieg pisze...

super...świetnie zinterpretowałas naszą paletę barw
pozdr Teo DM

eniutek pisze...

Barwny ,piękny komplecik :) Pozdrawiam serdecznie

aldia pisze...

jakie fajowe rzeczy tworzysz!!!!

mru pisze...

świetne :) takie pozytywne :)

rudlis pisze...

Świetny komplecik :)

Iliana pisze...

Bindownica to świetna sprawa, chociaż jest strasznie droga! Piękny komplecik!

Swojskie jedzonko - Katarzyna Michoń pisze...

ślicznie to wyszło-cudeńka-pozdrawiam

Magda Wisiorek pisze...

Jeszcze pytasz czy ktoś go zechce? Ja bym nie przeszła obojętnie, jest fantastyczny, pozytywny i kółka cudnie go ozdabiają. Idealnie na te chmury za oknem :)

Lastochka pisze...

Wonderful creations! Thank's for joining us at Cardabilities!)))))

Unknown pisze...

ciekawy zestaw.

Patrice pisze...

Great take on the sketch - I hope you'll link up at 52 Card Pickup this week!

http://www.oldbackporch.com/2013/05/52-card-pickup-218.html

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Ciekawy i sliczny zestawik ,moglabym sie nim zaopiekowac:))

marciulaTOja pisze...

Super zestaw, pięknie wykonany :) zazdroszczę bindownicy :) Pozdrawiam serdecznie

niemy film pisze...

Żywe i soczyste kolorki bardzo fajnie pasują do tego grubaska :)

vairatka pisze...

Świetny komplecik :)
Dziękuję za udział w wyzwaniu DM :)

dekobzdety pisze...

Szczerze zazdroszczę bindownicy. Może kiedyś uda mi się zaopatrzyć w nią. A zestaw świetny. :)

Klaudia/Kszp pisze...

Rewelacja :)

Justt pisze...

świetny zestaw, nastraja pozytywnie :)

Rachel pisze...

oj podoba mi się, podoba....i jaki fajny energetyczny ten zestawik....:) przypomina mi zachodzące słońce, którego dziś u mnie niestety brak.....

Nicole Doiron pisze...

These are so creative and adorable! I love them!!! Thank you for joining us at Cardabilities!

Cardabilities pisze...

:)thank you for joining in with us over at Cardabilities!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...