2 maja 2013

Dla miłośnika grozy?

Witam! Odkąd odzyskałam szafę i wszystko w niej poukładałam, rozszalałam się scrapowo jak nigdy :D Wpadłam dzisiaj do Was żeby Wam zaprezentować prace jakie poczyniłam pod wytyczne dwóch wyzwań. Jest to zestaw składający się z kartki oraz notesiku - "grubaska" (wym. okładki 9x9cm.) Zestaw wyszedł mi dość "krwawy", jak to koleżanki skwitowały - "Super! Ale wygląda jakby kogoś dźgnięto nożem nad notesem :D" No cóż, nie trudno się z tym nie zgodzić :P


Jeśli chcielibyście wiedzieć czego użyłam do zrobienia zestawu to zapraszam na blog sklepu-ewa.pl (....KLIK....)

Zestaw powstał do palety kolorystycznej  Wyzwania Black-Red-White w Silesian Craft  oraz do Craft mapki #6 w Pomorskie Craftuje, która wygląda tak:

 

Do zobaczenia niebawem ;)

11 komentarzy:

Iliana pisze...

świetne! Kolory do siebie pasują wręcz idealnie :)

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Wygląda jak obraz z muzeum sztuki nowoczesnej - kolory mocne i te krwawe chlapania - super :D

Magda Wisiorek pisze...

Pięknie pochlapany. I może być swietnym prezentem nie tylko dla fana kryminałów, co tam wiedzą ;) Pozdrawiam.

Asia-majstruje pisze...

Ahaha, niezły komentarz :) Zawsze, kiedy chlapię czerwoną farbą, mam wrażenie, że wychodzi krwisty wzorek :)

malażabka pisze...

Piękny, aż mi się oczy zaświeciły, uderza swoją ... oryginalnością. :)

[Kasia] pisze...

Choć miłośniczką grozy nie jestem to komplet podoba mi się strasznie! :):)

Cudaczek pisze...

Krwawa Aga w akcji ;) Fajne, bardzo fajne ;)

eniutek pisze...

Makabrycznie piękny komplet :) W notesie można zapisywać np. nocne wizyty zjaw :)
Pozdrawiam serdecznie

Klaudia/Kszp pisze...

Zestaw jest genialny :))

Unknown pisze...

fafantastyczna interpretacja mapki !!!!!!!!!
dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu DT POMORSKIE Craftuje :)

Agnieszka pisze...

Dziękuję za udział w wyzwaniu silesian craft

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...