13 maja 2013

My Dear Watson

Witam!

Normalnie kocham moją bindownicę! To moje trzecie dziecko :D Muszę sobie kupić jakiś hurtowy zapas sprężyn bo non stop chodzą za mną nowe pomysły na notesy i albumy!

Dzisiaj pokażę Wam notesik jaki poczyniłam na Wyzwanie #12 - "Wiosenne porządki - wyzwanie ścinkowo-resztkowe" w DecoKreacje. Notesik bardzo męski, powstał na bazie papierów UKH z kolekcji My Dear Watson (boskie papiery!) i według wytycznych wspomnianego wyzwania.


Notes ma wymiary 9x13cm. (okładka) a zrobiłam go z myślą o moim mężu i specjalnie dla niego. Podarowałam mu go w prezencie z okazji naszej 5 rocznicy ślubu którą niedawno obchodziliśmy. Będzie mógł w nim spisywać wszystkie swoje twórcze pomysły - te scrapowe i niescrapowe :)

A na koniec jeszcze się pochwalę że wygrałam wyzwanie kolorystyczne w Diabelskim Młynie!

 
Do zobaczenia niebawem :)
  


6 komentarzy:

Iliana pisze...

Śliczny notesik :) Ja teraz mam nie lada wyzwanie, muszę zrobić notes dla promotorki! I nie mam pojęcia jak się za to zabrać :D

Misiówa i Spółka:-) pisze...

świetny notes, super kolory. Ja niestety nie mam bindownicy...piekna praca :)

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Jest rewelacyjny :D

Unknown pisze...

Bardzo ładny ten notesik!!!
No i powodzenia w wyzwaniu!
Pozdrawiam

mru pisze...

świetny :) bardzo męski :) a bindownicy zazdroszczę :)
gratuluję wygranej :)

Magda Tomaszewska pisze...

Notesik idealny :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i pozdrawiam ciepło :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...