9 maja 2013

Zestaw na I Komunię Świętą

Witam! Dzisiaj nadszedł ten dzień! W końcu mogę Wam pokazać to nad czym ostatnio pracowałam :) A jest to zestaw komunijny na który składają się zaproszenia, album komunijny z miejscem do wpisów od gości oraz Pamiątka Komunii Świętej :)

Zaszalałam z papierami Asicy "Pastelowa rapsodia", tekturkami ze Scrapińca i wykrojnikami, stemplami i innymi dodatkami ze sklep-ewa.pl.

Zaproszenia prezentują się tak:



Album tak:



A pamiątka niewiele rożni się od zaproszeń :)


Ogólnie jestem zadowolona, nic bym nie zmieniła w tym zestawie. Jednak przyznam się Wam że wolę robić mniejsze formy typu kartki, notesy, LO itp. niż albumy przy których jednak jest sporo pracy, która czasem się ciągnie i ciągnie i ciągnie i końca nie widać.

A digi stempelki znalazłam u Jolagg

6 komentarzy:

Iliana pisze...

Piękne! Zaproszenia są delikatne, więc bardzo pasują na komunię :) Kolorki ładne, pasują do siebie. A ten album! Cudny! Świetne papiery!

Paseczkowa pisze...

Wow! Strasznie mi się podoba :)
Dużo pracy ale efekt oszałamiający :)

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Cudowne prace, piekne kolory, wszystko tak slicznie ze soba połączone.. Swietne papiery, gratuluje:)

Agnieszka pisze...

Bardzo ładny zestaw Ci wyszedł. Świetne zestawienie papierów i kolorów :)

vena7 pisze...

Wspaniałe prace..

asica.p pisze...

przecudnie wyszło, no ale nie mogło inaczej :) Aga wspaniale skomponowałaś ten komplet , jestem pod wrażeniem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...