11 maja 2013

Rocznica Pierwszej Komunii Świetej

Witam weekendowo :D

Dzisiaj pokażę Wam Pamiątkę z okazji Rocznicy I Komunii Świętej jaką poczyniłam dla mojej koleżanki. Pamiątka miała być dla chłopca i z miejscem na kasę. A że niebieski mi się przejadł postanowiłam ją zrobić w zieleni :P


Jak widać zielone UHK idealnie się do tego nadają :) A kartka oczywiście bardzo koleżance się spodobała :)

A na koniec pochwale się Wam jeszcze że mój "mroczny" zestawik wygrał mapkowe wyzwanie w Pomorskie Craftuje!



Do następnego!

8 komentarzy:

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Śliczna kartka :)piękne kolory ,cudna hostia :)
Gratuluję wygranej :) icieszę się razem z Tobą :)

Iliana pisze...

Śliczna kartka! Piękny odcień zieleni.

Swojskie jedzonko - Katarzyna Michoń pisze...

prześliczna karteczka-super!!

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Bardzo podoba mi się wnętrze :)

Ewa pisze...

Przepiękna, elegancka kartka. Zieleń to był strzał w dziesiątkę:)

wiola_c pisze...

Piękna karteczka. Zieleń super pasuje do takiej okazji. :)
Gratuluje wygranej !!! :)

Made by Aisia pisze...

Piękna, delikatna

AgA pisze...

Ale cudna!!! Gratuluje wygranej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...