8 maja 2013

LO do mapki

Witam Wszystkich!

Straszny "ruch" tu ostatnio u mnie co ;P No ale jakoś muszę spożytkować ten nadmiar twórczej energii jaki we mnie siedzi :D

Dzisiaj chciałam Wam pokazać LO które powstało na papierku z Color Hills :D Jego bohaterami staliśmy się my -  ja i mój mąż  Mysiek (chyba po raz pierwszy, nie licząc blejtramów). 10 maja będziemy obchodzić naszą 5 rocznicę ślubu więc pomyślałam że jest to idealna okazja do tego abyśmy  to właśnie my pojawili się w pracy :)

Najgorsze jest to że już dawno żadnego LO nie robiłam i kurcze wyszłam z wprawy :( Nie wiem ale jakoś mi ten LO nie wyszedł albo jestem zbyt krytyczna względem siebie. 


Za nami jak chyba za każdym małżeństwem sporo wzlotów i upadków. Raz jest u nas jak podczas miesiąca miodowego a czasem jak w filmie "Wojna państwa Rose" :) Na szczęście pracujemy intensywnie nad naszym zawiązkiem, abyśmy mogli za 45 lat obchodzić Złote Gody :) Mam nadzieje że mimo minionych potknięć i zgrzytów stworzymy w końcu w pełni udane i zgrane małżeństwo oraz że zawsze będziemy mogli na siebie liczyć. W końcu jak napisał Antoni Regul "Małżeństwo to diament szlifowany całe życie.".

A mój LO powstał pod wytyczne wyzwania mediowego #1 (użyłam gessa + mgiełki + farby akrylowej + tuszu wodnego) na scrapuj.pl oraz do najnowszej scrapmapki #29 w ScrapMap



Spróbuję jeszcze raz podjeść do tej mapki bo bardzo mi się podoba. 

Do zobaczyska już niebawem ;)


9 komentarzy:

Kasia pisze...

Wiki - super fajowo wyszło :) i życzę Wam wszystkiego najlepszego i żeby się układało jak należy!!! dzięki za udział w wyzwaniu...

colorhills pisze...

łaaaaaaaaaaaa! Czadowy scrap! Dziękujemy! Wrzuć do naszej flickrowej galerii!

Mariwon pisze...

Nie jestem fachowcem w temacie LO, wrecz nigdy niczego takiego nie robilam, ale Twoje mi sie podoba. Rowniez zycze Wam wszystkiego najlepszego na kolejne lata, nie tylko 45 :) U mnie w lipcu piateczka stuknie, choc do zlotych godow bedzie ciezko znajac realia, gdyz malz moj juz konkretnie po 50-tce jest :)

Szydełkiem w oko :) pisze...

Moim zdaniem wyszło super ;)

Barbarella pisze...

Ale się tu dzieje :) SUPER :)

sajciastyczna pisze...

jej ! jest genialny i mega pozytywny!

noomiy pisze...

Jest GENIALNY! Ta uporządkowana feria barw... Super praca! :*

madebyviva pisze...

WOW - SUPER!! :-)

gosia cash pisze...

Świetny LO, taki radosny i tyle szczególików do oglądania:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...